• carithal

hejsan allihopa :)

Har en fråga till er alla.. Fick ingen förvarning innan jag skulle ha mens denna månad, som jag ALLTID får annars. Fick "mens" den 2/11-15 och tog slut den 5/11-15. "Mensen" var väldigt sparsam, blöder som en stucken gris i normala fall och måste använda både tampong och binda som säkerhet. Ingen mensvärk överhuvudtaget, vilket jag alltid har fått annars, och en kraftig sådan... Har haft illamående, och lite humörsvängningar, sura uppstötningar och yrsel emellanåt. Har även haft lite genomskinliga flytningar också. Vad kan detta bero på??

• Svar på tråden hejsan allihopa :)
  • Flisan79

Vad du undrar är om du kan vara gravid. Gör ett graviditetstest. För ja, det låter som att det KAN vara en "mensliknande" blödning som man kan få om man är gravid. Det behöver dock inte vara det utan bara en knäpp mens. Så ett test är det du får ta.

• carithal

Hej.

Ja, jag får nog göra det.. Har inte varit inloggad här på ett bra tag, för jag å sambon har inte lyckats ÄN, så jag ville inte bli lika besatt igen som jag var förut. Och jag har gjort en äggledarspolning och allt såg bra ut, alla våra tester såg även bra ut. 1 gång lyckades vi, men slutade i missfall för 2 år sen nu (2013)
    Och fertilitetskliniken har inte hört av sig alls, fast vi har varit i kontakt med dom och det var där jag gjorde spolningen...

Svar på tråden hejsan allihopa :)