Förlåt, jag är så less på mig själv
För att jag inte kan skriva ordentligt, det är som att min hjärna stammar när jag försöker skriva. *suck*
För att jag inte kan skriva ordentligt, det är som att min hjärna stammar när jag försöker skriva. *suck*
De som inte står ut med mitt "dom" får ha överseende med det tills jag åtminstone lyckas få bokstäver och ord i rätt ordning i en mening. Min hjärna processar så mycket på samma gång, det blir svårt att få det jag tänker nerskrivet som det var tänkt. Det räcker bara med att jag är trött, slöare eller kopplar av för att inte kunna göra mig förstådd. Jag skriver därför ibland bättre vid förhöjd stress, men det hjälper inte mig i längden. Det finns inte en chans för mig att skriva som en frisk människa. Ni får se mig som handikappad.
Jag ska nu ge mig på helvetet att skilja på de/dem i skrift. Känner att jag har lite mer utrymme för att ta mig tiden att fokusera på hur jag formulerar mig.
Egentligen gillar jag inte att vara riktigt så formell, men för att inte irritera mig själv eller andra i onödan ska jag ge det ett försök.