Bim+8 svagt plus nu neg
Hej jag är extremt förvirrad och känner att jag skulle vilja få ventilera med någon som kanske går igenom samma sak. Ja och min sambo har nu försökt skaffa barn sedan i maj när jag slutade med P-piller och det har inte riktigt fungerat. I 3 månader har jag provat med äl test och har inte fått någon glad gubbe på sticka, har då börjar tro att jag kanske inte ens har någon äl. Jag skulle ha fått min mens förra fredagen men det har ännu inte kommit. Jag tog ett grav test i söndags och det visade ett väldigt väldigt svagt positivt, både jag och sambon såg det. Men eftersom det var så svagt så testade vi igen och det var negativt, provade även med digitalt test som visade inte gravid. Senare på söndagskvällen fick vi ytligare ett svagt streck men det försvann efter en stund.. Och har sedan provat hela veckan utan positivt resultat, vi for då till barnmorskan i torsdags och där var testet negativt och hon säger att vi mest troligt inte är gravida.. Men mensen har ännu inte kommit, sedan jag slutade med P-piller så har mensen varit lite oregelbunden men inte så här.. Nån som varit med om nått liknande?