Hjälp ! är det adhd jag har ?
Inga skolbetyg
Föräldrar alkolister.
Jag jobbar som truckförare och får en lista med pall som jag ska hämta .
Det går inte en enda dag som jag kör rätt , alltid flera pall för mycket eller flera pall för lite.
Är jag riktigt skärpt så kan de bli nån enstaka order som jag kör fel på( detta känns när jag kommer hem totalt utmattad orkar knappt röra mig ur soffan .
Jag glömmer nycklar slarvar bort bankomatkort osv , ett städnigt letande här hemma.
Jag har sambo och en dotter .
En dotter på två år, från det att vi fick dottern så har allt blivit mer rörigt och mera intensivt och stressigt.
Om jag är ensam och börjar på ett nytt jobb tex , och det är första dagen och alla nya är i fikarummet samtidigt som mig så har jag verkligen super svårt för att passa in eller vad jag ska säga , känner mig inte trygg i kretsen .
Med människor som ja känner och är trygg med så är jag super skön pratar mycket berättar mycket roliga grejer och är allmänt skön i folks ögon.
Men när somsagt träffar nytt folk så kan vem som helst tro att ja är dum i huvudet , vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska bete mig och känner mig allmänt konstig .
Vi är ett gäng som alltid spelar kort på rasterna och spelar ett enkelt spel som ja kan .,
Men så fort de kommer in folk som inte är med och spelar så blir jag helt stirrig och nervös och lägger kort fel osv,
Jag får ofta hör fan lägger du så för , va dum du är så kan du inte lägga.
Detta tar riktigt hårt och alltid efter rasten så är dagen paj och allt känns skit. Innan är ja oftast på bra humör.
Ser jag en bra film så kan ja aldrig förklara va den handlar om, de kan låta såhär. Du ja såg en bra film ! Vad handlar den om ? Joo den handlar om en comboy o han va gangster.....??
Jag vill alltid veta när de kommer främmat osv, kommer tjejens syrra tex , och jag kommer hem från jobbet ., så kan ja bli på riktigt dåligt humör.
Nöd jag ska lägga min dotter så känner ja mig stressad för att ja vill att hon ska somna fort så att jag kan slappna av . Och blir sjukt irriterad när hon inte somnar lixom.
om jag har gjort lite fel på jobbet osv så kan ja va tootalt förstörd i huvudet på kvällarna orkar knappt pilla med fingrar eller damp funka benet upp o ner hjälp mig snälla !!!!!
Jag ska tänka mig att de e adhd men jag vill att nu hjäper er om ni känner igen detta eller till och med veta vad detta är för nått !!
Tack snälla , skrev som en stukad jävel , men de är kväll du o ja e riktigt utmattad .