Vi skulle kunna göra det skönt för varandra
Jag tror vi skulle vara lika sexuellt upphetsade av och med varandra, ganska lika, båda snygga och lika sexuellt attraherade av båda könen.. Mums..
Jag tror vi skulle vara lika sexuellt upphetsade av och med varandra, ganska lika, båda snygga och lika sexuellt attraherade av båda könen.. Mums..
Hm, kommer det en fortsättning? Blev ganska nyfiken på detta :)
Hm, kommer det en fortsättning? Blev ganska nyfiken på detta :)
Fortsättning, bara i fantasin, men vet med all säkerhet att hon är lika bi som mig.. Dock en olämplig förbindelse, för oss båda. Men jag skulle ändå inte tacka nej ;)
Såg henne på en kontaktsida för tjejer som söker tjejer för några år sedan, sen har jag hört det från en ganska "säker" källa om man kan säga så. Hon är het och förbjuden ;)
Verkligen intressant. Det började med en dröm och sen lite dagdrömmande, nu kan jag verkligen känna mig upphetsad av tanken, skulle absolut kunna göra det skönt för henne, och skulle nog våga ragga upp henne om det var på krogen, men i några sådana sammanhang lär vi inte ses. Komplicerad relation om man ens kan kalla det för relation. Väldigt invecklat! Jag är lite kinky/ snuskig och misstänker att hon är det med. Det var några år sedan jag hade sex med tjejer så fantasierna äter upp mig snart.
Komplicerad på vilket sätt? Smått kinky/snuskig låter absolut som en bonus med ;)
Komplicerad på vilket sätt? Smått kinky/snuskig låter absolut som en bonus med ;)
Kan inte skriva på vilket sätt skulle bli för uppenbart..
Nej hon vet inget och hon känner ingen vibb från mig heller. Som sagt knepigt!
Hur har det gått?
Hittade du nån kille?