• Anonym (Hemlis)

Vi skulle kunna göra det skönt för varandra

Jag tror vi skulle vara lika sexuellt upphetsade av och med varandra, ganska lika, båda snygga och lika sexuellt attraherade av båda könen.. Mums..

• Svar på tråden Vi skulle kunna göra det skönt för varandra
  • Anonym (Biet)

Hm, kommer det en fortsättning? Blev ganska nyfiken på detta :)

• Anonym (Hemlis)
    Anonym (Biet) skrev 2015-10-17 20:25:16 följande:

Hm, kommer det en fortsättning? Blev ganska nyfiken på detta :)

Fortsättning, bara i fantasin, men vet med all säkerhet att hon är lika bi som mig.. Dock en olämplig förbindelse, för oss båda. Men jag skulle ändå inte tacka nej ;)
  • Anonym (Biet)
    Anonym (Hemlis) skrev 2015-10-17 21:19:42 följande:

Fortsättning, bara i fantasin, men vet med all säkerhet att hon är lika bi som mig.. Dock en olämplig förbindelse, för oss båda. Men jag skulle ändå inte tacka nej ;)

Det låter härligt. Förresten, hur vet du att hon är det?
  • Anonym (Hemlis)
    Anonym (Biet) skrev 2015-10-17 22:40:43 följande:
    Det låter härligt. Förresten, hur vet du att hon är det?
    Såg henne på en kontaktsida för tjejer som söker tjejer för några år sedan, sen har jag hört det från en ganska "säker" källa om man kan säga så. Hon är het och förbjuden ;)
  • Anonym (Biet)
    Anonym (Hemlis) skrev 2015-10-17 22:48:17 följande:

Såg henne på en kontaktsida för tjejer som söker tjejer för några år sedan, sen har jag hört det från en ganska "säker" källa om man kan säga så. Hon är het och förbjuden ;)

Det går inte att sköta det diskret då, het och förbjuden låter...klart intressant? :)
  • Anonym (Hemlis)

Verkligen intressant. Det började med en dröm och sen lite dagdrömmande, nu kan jag verkligen känna mig upphetsad av tanken, skulle absolut kunna göra det skönt för henne, och skulle nog våga ragga upp henne om det var på krogen, men i några sådana sammanhang lär vi inte ses. Komplicerad relation om man ens kan kalla det för relation. Väldigt invecklat! Jag är lite kinky/ snuskig och misstänker att hon är det med. Det var några år sedan jag hade sex med tjejer så fantasierna äter upp mig snart.

• Anonym (Biet)

Komplicerad på vilket sätt? Smått kinky/snuskig låter absolut som en bonus med ;)

• Anonym (Hemlis)
    Anonym (Biet) skrev 2015-10-18 01:10:58 följande:

Komplicerad på vilket sätt? Smått kinky/snuskig låter absolut som en bonus med ;)

Kan inte skriva på vilket sätt skulle bli för uppenbart..
  • Anonym (Biet)
    Anonym (Hemlis) skrev 2015-10-18 11:02:52 följande:

Kan inte skriva på vilket sätt skulle bli för uppenbart..

Klokt. Vet du att hon känner likadant för dig och skulle kunna tänka sig...något med dig? I så fall har du redan bestämt dig för att det faktiskt är för olämpligt, annars hade du fått något att hända mellan er?
  • Anonym (Hemlis)
    Anonym (Biet) skrev 2015-10-18 16:22:40 följande:
    Klokt. Vet du att hon känner likadant för dig och skulle kunna tänka sig...något med dig? I så fall har du redan bestämt dig för att det faktiskt är för olämpligt, annars hade du fått något att hända mellan er?
    Nej hon vet inget och hon känner ingen vibb från mig heller. Som sagt knepigt!
  • Anonym (Biet)
    Anonym (Hemlis) skrev 2015-10-23 23:47:06 följande:

Nej hon vet inget och hon känner ingen vibb från mig heller. Som sagt knepigt!

Kan du visa lite för henne vad du tänker? Eller skulle det kunna bli för komplicerat?

Själv är jag ganska flirtig (tyvärr ibland) så att saker misstolkas eller blir rätt tydliga, vilket ju är bra. Jag hade ju som sagt visat lite intresse, det kan ju vara besvarat fast hon är bra på att dölja det.
Svar på tråden Vi skulle kunna göra det skönt för varandra