lazylady skrev 2015-10-21 19:24:42 följande:
I 30-årsåldern. Jag hamnar ju också i underläge när dom pressar ut mig. Man sätter inte alla män som haft sex med kvinnor i fängelse bara för att kvinnor är i underläge eftersom dom är fysiskt svagare och kan därmed ha blivit våldtagna. Dum logik alltså. Men borde se till varje enskilt fall tycker jag. Eller vad menar du med underläge? Det var en dröm att nån gång få ta en ung killes oskuld, men eftersom jag var väldigt deprimerad då och eftersom jag alltid har varit en naiv person insåg jag inte vad jag gav mig in på. Jag känner mig otroligt dum. Men om jag ska vara ärlig, inte omoralisk. Denna kille skrämmer mig dock, han har suttit på ungdomsanstalt förut (vet inte varför, och han tyckte inte det var så hemskt) och hans pappa är tydligen kriminell. Han verkar inte klok. När jag sa att jag känner stora starka killar som gärna skulle göra mig en tjänst, sa han att bra nu har du hotat mig också. Nån jurist här som vet vad som gäller? Vad ska jag göra. Är dessutom rätt att inte kunna göra den planerade usa-resan om jag blir arresterad. Verkar som mitt liv är slut nu liksom. Precis när jag äntligen hade fått det lite bättre.
Jag läser juridik. Inte läst så mycket straffrätt än dock. Men jag skulle råda dig att gå till polisen och stå ditt kast, det är väl enda sättet att få stopp på utpressningen.
Sen funkar det sällan att spela dum. Det är väl ändå normen att man inte har sex med personer i nedre tonåren när man är över 30 oavsett hur naiv man är. Du hade ju ett mål, du ville ta en killes oskuld och därför letade du ju medvetet efter väldigt unga personer att ha sex med.
För mig är det du gjort omoraliskt och du kanske har lärt dig din läxa men det var fortfarande olagligt.