• Kärlek och respekt

Är du också bi-nyfiken?

Min fråga är egentligen hur många vi är här som går omkring och är nyfikna.
    (Ber dessutom så väldigt mycket om ursäkt för det sista alternativet. Kan bara skylla på okunskap...)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-06 14:35
    Min fråga är egentligen hur många vi är här som går omkring och är nyfikna.

Ber dessutom så väldigt mycket om ursäkt för det sista alternativet. Kan bara skylla på okunskap... Kommentera istället, om ni vill.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du också bi-nyfiken?
  • LusLus

Nope inte nyfiken alls här då jag gick igenom alla de där stadierna som liten och är väldigt trygg i mig själv som homo tjej idag. :)

• Anonym (Nyfiken?)

Nyfiken är man väl alltid? (kille) 

• 100kgpappa

Nej, inte alls faktiskt

• Ben66

Jag är nyfiken på hur det känns att bli påsatt av en annan man. Hur det är att runka och suga en kuk vet jag redan.

Så jag är fortfarande bi-nyfiken

• Anonym (Gaby)

Jag definierade mig som bi när jag var yngre, men är gift med en man och känner mig hetero idag. Är inte nyfiken på tjejer nu.

• Ben66

Jag blir också gärna påsatt av en kvinna som har en gummikuk redo, dvs en strapon.

• Anonym (smyg bi)

Har provat allt med killar och tycker det är sköt, även om jag lever tillsammans med en tjej, jag var nyfiken på hur det är att ligga med en kille.

• MammAmma

Nej. Eftersom jag inte har något sexuellt intresse för andra tjejer alls så är jag väl inte nyfiken heller.

• Kajsa3001

Jag älskar att vara ihop med en man men har också haft många härliga sexiga stunder med kvinnor så jag är väl bi om man nu tvunget skall ha en stämpel men egentligen vill jag ha sex med alla möjliga härliga människor inte så noga med vilken sort bara vi trivs tillsammans

Svar på tråden Är du också bi-nyfiken?