• Anonym (Bonus :))

Fler bonusföräldrar som älskar sina bonusar?

Det finns så många trådar om hur mkt en styvförälder avskyr sina bonusbarn.

Så nu tänkte jag väga upp med en tråd för oss som har sitt/sina bonusbarn varmt om hjärtat! <3

Så, hur kort/lång tid tog det innan dom tog över era hjärtan? :)

• Svar på tråden Fler bonusföräldrar som älskar sina bonusar?
  • joseffin

Jag har inga bonusar... Men vad härligt med denna typ av tråd :)

joseffin skrev 2015-10-05 19:44:57 följande:

Jag har inga bonusar... Men vad härligt med denna typ av tråd :)

Ja, det är änna dags för en sån här tråd! :) Mer kärlek åt folket :)

Dom andra trådarna är avskyvärda! Vuxna människor som mobbar ut sin partners barn.. Vidrigt!
  • Anonym (v)

vi bor inte ihop än men jag har tre bonusbarn. Letar hus för fullt just nu. Jag kan ärlig säga att jag älskar dem lika mycket som mina egna barn. V får se hur det funkar när väl bor ihop på riktigt men vi är rätt mycket tid tillsammans som det är redan. De accepterade mig på en gång och vi har haft massor med skoj tillsammans, främst de 2 yngsta. Mina barn är äldst i skaran och är i  en sån ålder då de inte är så roade av att umgås med morsan, så jag uppskattar att de yngre vill vara med mig.

Mannen vet jag ser det hela på samma sätt även om mina barn inte ropar efter att umgås med vare sig mig eller honom. Men vi har det bra allihop.

Jag har inte sagt att jag älskar dem ,tror det skulle bli konstigt för deras mamma säger det så mycket till dem när de är hos henne så de reagerar nästan med att det är för mycket. Då får jag hitta mitt eget sätt. 

• Anonym (Bonusbarn)

Jag har inga bonusbarn, men är ett själv. Och jag älskar mina bonusföräldrar. Räknas det? :)

• joseffin
    Anonym (Bonus :)) skrev 2015-10-05 19:51:26 följande:

Ja, det är änna dags för en sån här tråd! :) Mer kärlek åt folket :)

Dom andra trådarna är avskyvärda! Vuxna människor som mobbar ut sin partners barn.. Vidrigt!

• Nonym

Jag älskar mina bonusbarn!!

Jag säger det till dem och iaf två av dem har sagt att de älskar mig också

• glutten

Jag älskar mitt bonusbarn. Åtminstone när jag inte har pms och när barnet inte är på sitt allra jobbigaste humör. Men jag älskar ingen när jag har pms och min sambo väldigt lite när han beter sig rövigt, så det är liksom inte speciellt för bonusbarnet :)

• Anonym (U)

Hade aldrig bonusbarn på riktigt då vi aldrig bodde ihop. Men tre år och bra kontakt från början. Smart, söt och rolig. Vi bara klickade och roade oss. Öppna samtal om första grejerna, mens, killar, sex, självförtroende, skola, vänner osv.

Saknar henne mer än hennes far. :(

• marretiin

När jag träffade min nya kille växte familjen från två till sju personer. Jag fick alltså fyra bonusbarn på köper och jag älskar dom allihop. Jag och killen har endast varit ett par i två veckor men barnen har bott med sin mamma i samma hus som oss under ett år och den yngsta sonen är min sons bästa vän så jag känner barnen väl sen innan. Vilken lyckträff tycker vi hela familjen och min kille har dessutom fått mkt bra kontakt med mamman nu oxå så d känns kanon ????

• Gung Ho

Jag har en fantastisk bonusdotter som jag har en fantastisk relation med.. Älskar när hon kryper upp i soffan och lägger huvudet på min axel!!

Vad härligt att det e fler än bara jag som älskar sina bonusar :)

Svar på tråden Fler bonusföräldrar som älskar sina bonusar?