• Trolla79

Är det dags?

Hej!

Jag väntar mitt tredje barn, är i v 39 + 4 i dag.

I går och i dag har jag haft en konstig känsla i hela kroppen, jag är totalt utmattad!
    Sover bra om nätterna, vaknar rätt pigg, lämnar barn i skolan.. Men när jag kommer hem blir jag som förlamad av trötthet och sover, sover, sover. Huvudvärk som lindras av alvedon men inte försvinner helt och jag tömmer tarmen 2-3 ggr/dag (inte diarré). Molvärk till och från, inte regelbundet, utan mer stark värk i hela magen en timme som sedan går över, för att bli lätt värk i 10 minuter 3 timmar senare..

Jag blev igångsatt med mina andra av olika anledningar så jag vet inte hur en förlossning kan starta :S

Någon som haft mina "symptom" och det varit tal om förlossning?

• Svar på tråden Är det dags?
  • Iowhannah

Hoppas det är på gång! Jag har börjat få en del liknande symptom. Molvärk som håller i sig ett bra tag, ökad tarmtömning (jag tror jag har gått tre gånger i dag. Brukar gå max en), en känsla som inte riktigt går att beskriva (känner mig liksom asocial och inåtvänd. Vill bara göra min egen grej och när jag är med min sambo så är jag ändå inte riktigt där). Jag är dessutom galet trött på att vara gravid, så det får gärna vara över snart!

Svar på tråden Är det dags?