"Flyktingar ratar Sverige för Finland"
Står det som rubrik på den här artikeln i Aftonbladet och som man råkade springa på mitt i natten; tinyurl.com/q389lpd
Hur reagerar Familjeliv på det här?
Står det som rubrik på den här artikeln i Aftonbladet och som man råkade springa på mitt i natten; tinyurl.com/q389lpd
Hur reagerar Familjeliv på det här?
Om Finland vägrar ta emot några, så är det till Finland jag flyttar!
Om Finland vägrar ta emot några, så är det till Finland jag flyttar!
Ingen som tänker att det finns väldigt lite att fly ifrån här i Sverige?
Ingen som tänker att värdet i låta dem som så kallat flyr (ifrån Sverige, Danmark och Tyskland) inte riktigt rättfärdigar att lämna dessa människor som undviker myndigheter helt vind för våg, utan kontakt, information eller uppföljning - i ett främmande land som snart har minusgrader om nätterna?
Finland tar väl bara emot så många dom kan ta hand dom.Bra förebild tycker jag.
tinyurl.com/oed8hl8
Och nu så kallat flyr en del tillbaka till Sverige. Sverige bryr sig dock inte, en livsfarlig passitivitet som basuneras ut som god. Hända vad som hända vill med dessa människor, säger Sverige med sitt agerande.
SMHI utfärdar idag klass 1 varningar just i norr och på gränsen mot Finland. Natten kommer att ge 5 grader i Kiruna, med förväntat regn och kraftig blåst.
Fortsätt ni med tummar nedåt. Ihjälfrusna människor kommer att att hänga i samvetet på de människor som företräder den här ordningen i Europa, ingen annans.
Fortsätt på bara, visa vad ni går för nu.
Fortsätt ni med tummar nedåt. Ihjälfrusna människor kommer att att hänga i samvetet på de människor som företräder den här ordningen i Europa, ingen annans.
Fortsätt på bara, visa vad ni går för nu.
Skönt! Då slipper jag försörja dem