• MamaL

BF Mars 2016 Västra götaland

Hejsan!
    Jag undrar om det finns gravida som vill följas åt i Västra Götaland?
    Jag är 29 år gammal, har en pojk på 4 år.
    Jag har BF 4 mars 2016. Bor utanför Lidköping. Finns det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden BF Mars 2016 Västra götaland
  • Lady1

Hej! Jag är 23, min sambo 28. Vi bor i Göteborg och väntar vårat första barn 25mars :)

• Fiiafiia87

Hej. Jag är 28 år och väntar min andra barn den 4 mars 2016..

Jag och min gubbe och min son bor mellan skövde och skara.

Det är alltid kul att komma i kontakt med flera mamma som väntar barn. ?

• Suzina87

Hej hej! Det här är min första gång jag skriver här :) jag är gravid men mitt 1a barn, är nu i vecka (17+4) och jag känner mig inte så gravid faktiskt.. Det känns som om jag har ätit för mycket bara men det kanske är normalt :) nästa vecka ska jag på RUL så jag lääängtar tills den dagen <3

Började men niferex imorse och det känns helt normalt..

Ha det bra!!

• MamaL
    Fiiafiia87 skrev 2015-11-25 23:24:38 följande:

Hej. Jag är 28 år och väntar min andra barn den 4 mars 2016..

Jag och min gubbe och min son bor mellan skövde och skara.

Det är alltid kul att komma i kontakt med flera mamma som väntar barn. ?

Hej!

Ser nu att det var ett tag sen jag var inne. Vart mellan skara och Skövde bor ni? Jag bor på andra sidan skara från dig. Kul att följas de sista veckorna då vi ha samma bf dag!?

Hur gammal är er son? Jag har också en pojk, 4åring. Har graviditeten varit bra än så länge?
  • elinor99

Hej

Jag är en tjej på 33 år och väntar mitt andra barn har bf 18 april så hoppas de är okej att jag skriver här

Mitt första barn fyller 2 år nästa vecka och heter Julia

Bor i Stenungsund hoppas de finns någon som har lust att byta några ord kram på er

• Jullan1989

Hoppas alla mår bra nu när det börjar närmasig.

Här förbereder vi lite för varje dag som går, har ni packat bb väskan? Vad är det viktigaste att få med?

• Strandnorum86

Hej hej! Blev tipsad av en kollega om att hon hade träffat en trevlig "mamma grupp" genom familjeliv som hon träffar då och då. Så jag tänkte se om det är möjligt att få träffa någon annan blivande mamma/mammor i sitt närområde. Man kanske kan ordna en liten träff någon gång?

Jag bor i alla fall i Stenungsund och har BF den 27 mars.

Vill gärna föda typ NU ??då jag är extremt trött på att vara gravid.

Pendlar långt i jobbet så det börjar bli slitigt.

Fyller 30 i år och detta är mitt första barn.

Är uppväxt i Uddevalla och har bott i Göteborg i åtta år innan flytten till Stenungsund förra året.

Så jag lär gärna känna lite fler i Stenungsund t.ex.

Men är intresserad av att träffa mammor från andra ställen också givetvis.

Är så nojig att jag ska känna mig isolerad och uttråkad av att vara mammaledig då jag gillar att hitta på saker????.

• kvinna1986
    Strandnorum86 skrev 2016-01-26 18:01:08 följande:

Hej hej! Blev tipsad av en kollega om att hon hade träffat en trevlig "mamma grupp" genom familjeliv som hon träffar då och då. Så jag tänkte se om det är möjligt att få träffa någon annan blivande mamma/mammor i sitt närområde. Man kanske kan ordna en liten träff någon gång?

Jag bor i alla fall i Stenungsund och har BF den 27 mars.

Vill gärna föda typ NU ??då jag är extremt trött på att vara gravid.

Pendlar långt i jobbet så det börjar bli slitigt.

Fyller 30 i år och detta är mitt första barn.

Är uppväxt i Uddevalla och har bott i Göteborg i åtta år innan flytten till Stenungsund förra året.

Så jag lär gärna känna lite fler i Stenungsund t.ex.

Men är intresserad av att träffa mammor från andra ställen också givetvis.

Är så nojig att jag ska känna mig isolerad och uttråkad av att vara mammaledig då jag gillar att hitta på saker????.

Hej. Spännande, jag bor också i Stenungsund är född 86 och är beräknad 15/3 med första barnet
  • kvinna1986
    elinor99 skrev 2016-02-23 14:09:59 följande:

Hej bor ju oxå i Stenungsund vore kul att höras har ni Facebook??

Ja jag har Facebook, du med?

Min lilla skrutt som lite tidigare än planerat. den 15/2 kom det en liten flicka:)
Svar på tråden BF Mars 2016 Västra götaland