Bortfrätt rumpa
Jag hämtade min dotter på förskolan igår och när vi kom hem så drog hon i byxorna i ren panik och jag tog av henne dem och hon fortsätter dra i blöjan.
Alltså när jag får av denna blöja upptäcker jag för det första att den läckt och att bajset runnit ner på hennes lår och frätt upp skinnet så hon är helt skinnflådd och hon skriker och gråter och är jätte ledsen för att det svider så. Jag får henne iallafall efter mycket om och men stt lägga sig ner för vi måste ju tvätta rumpan. Rumpan blöder för att huden är så ilsket röd och bortfrätt och både hon och jag gråter i ren panik. Jag försökte badda försiktigt och jag försökte tvätta henne ren men hon bara skriker och säger att det gör ont.
Idag talade jag med personalen som säger att de byter blöja enligt rutin och visar mig hur hon bajsade igår och när blöjan blev bytt. Hon säger att det inte är något att oroa sig för och avbryter mig hela tiden när jag försöker förklara för henne vad som hänt men hon lyssnar inte. Får kommentarer som ja men hur ofta byter ni blöja hemma då ungefär som om det är mitt fel att ungen byter blöja för ofta. Senaste gången hon böt blöja igår var vid 14:00 och jag hämtade henne 16:30 och det här är 3:e gången det händer. Men eftersom personalen inte tar mig på orden och verklfen verksr tro att jag är en övernojig förälder så vad ska jag göra? Vad hade ni gjort för det här anser jag är barnmisshandel på hög nivå och jag blir så ledsen när jag tänker eller skriver om det att jag inte vill lämna henne där något mer för jag vill inte att det händer igen.