• Lovemyson

Vi som vill ha ut bebis nu :-)

Hej alla!

Jag tänkte att vi som sitter hemma och bara väntar på att vår bebis ska titta ut nu kan hänga i den här tråden.

Prata om våra krämpor, hur mkt vill längtar, om vi är rädda, om vi testar olika knep och myter för att snabba på de hela. Ja allt helt enkelt

Jag behöver sällskap, tiden går såååå sakta!!!!

• Svar på tråden Vi som vill ha ut bebis nu :-)
  • Iowhannah
    Misscaswell skrev 2015-09-24 13:05:23 följande:

Åt ananas igår kväll, hade sex imorse, har promenerat och planerar att baka ikväll (brukar få sammandragningar av det)... nu jäklar vill jag ha ut den.

Hahaha! Hoppas du lyckas! När har du bf?
  • Misscaswell
    Iowhannah skrev 2015-09-24 13:52:41 följande:
    Hahaha! Hoppas du lyckas! När har du bf?
    Hade bf den 11/9 och har planerad igångsättning (pga överburenhet) på lördag. Vill inte riktigt släppa hoppet om att slippa den där igångsättningen bara.
  • Iowhannah
    Misscaswell skrev 2015-09-24 13:55:25 följande:

Hade bf den 11/9 och har planerad igångsättning (pga överburenhet) på lördag. Vill inte riktigt släppa hoppet om att slippa den där igångsättningen bara.

Då förstår jag verkligen din desperation! Men det verkar som att många förlossningar kommer igång nån dag innan igångsättningsdatum. I morgon kanske du åker in till förlossningen! Hoppas!
  • sandra  1986

I onsdags den 23:e kom vår lilla prinsessa till världen :) brorsorna är i extas :)

• Iowhannah
    sandra 1986 skrev 2015-09-25 09:44:08 följande:

I onsdags den 23:e kom vår lilla prinsessa till världen :) brorsorna är i extas :)

Stort grattis!
  • Misscaswell

Tjalve föddes igår kväll, efter 20 timmar på bb. Förlossningen var delvis bra och delvis fruktansvärd, men att få upp honom på magen efteråt var helt klart bland det största jag har upplevt.

• Iowhannah
    Misscaswell skrev 2015-09-27 17:18:14 följande:

Tjalve föddes igår kväll, efter 20 timmar på bb. Förlossningen var delvis bra och delvis fruktansvärd, men att få upp honom på magen efteråt var helt klart bland det största jag har upplevt.

Åh, grattis! Jag längtar så tills det är min tur!
  • Tillys

Den 19:de kom äntligen vår dotter till världen <3

Vi hade sex på fredag eftermiddag och efter det fick jag fruktansvärt ont i ryggen, ville bara inte släppa. Lyckades i alla fall somna på kvällen och väcktes sen på morgonen av att vattnet gick. Fem timmar senare var hon ute, 10 dagar innan BF!

• Iowhannah
    Tillys skrev 2015-10-02 10:59:30 följande:

Den 19:de kom äntligen vår dotter till världen <3

Vi hade sex på fredag eftermiddag och efter det fick jag fruktansvärt ont i ryggen, ville bara inte släppa. Lyckades i alla fall somna på kvällen och väcktes sen på morgonen av att vattnet gick. Fem timmar senare var hon ute, 10 dagar innan BF!

Åh, grattis!

Blir väl till att försöka sig på en färdknäpp snart då. Ligga järnet bara.
  • Godisråttan

Äntligen är vår prinsessa här!!! Hon kom 41+4 efter att jag sökt för ont i vänster sida och blev då inlagd i onsdags och dom satte igång mig på torsdag, då dom inte hittade varför jag hade ont och dom vågade inte vänta 5 dagar till då jag skulle sättas igång. Vår prinsessa kom i lördags kväll ( 3 okt) efter en jobbig igångsättning med olika metoder, men endast 40 min krystvärkar var hon ute och lyckan är total!

• Iowhannah
    Godisråttan skrev 2015-10-06 19:21:47 följande:

Äntligen är vår prinsessa här!!! Hon kom 41+4 efter att jag sökt för ont i vänster sida och blev då inlagd i onsdags och dom satte igång mig på torsdag, då dom inte hittade varför jag hade ont och dom vågade inte vänta 5 dagar till då jag skulle sättas igång. Vår prinsessa kom i lördags kväll ( 3 okt) efter en jobbig igångsättning med olika metoder, men endast 40 min krystvärkar var hon ute och lyckan är total!

Grattis! Jobbigt att gå över så länge, men skönt och mysigt att ni äntligen får ha henne hos er på riktigt :)
  • Iowhannah
    Godisråttan skrev 2015-10-06 19:21:47 följande:

Grattis! Jobbigt att gå över så länge, men skönt och mysigt att ni äntligen får ha henne hos er på riktigt :)
Svar på tråden Vi som vill ha ut bebis nu :-)