• Längtar efter en bebis

Någon som försöker med nr 2 hihi häng på Här :)

Heej fick en liten bebis som är 3 månader snart och vill skaffa redan en liten bror/ syster till henne hihi :)

Så tänkte varför inte man försöker ju men de tar ju också lite tid för bli gravid sen sitter lila bebisen i magen 9 månader så de blir perfekt så blir kanske min dotter drygt 1 och halvt år :)

Slutat amma precis och fick min mens direkt :)

Såå om jag har räknat rätt så får jag ÄL den 10 sep ?

Hur gåre för er som försöker med syskon ? Ammar ni lr slutat ? När fick ni era mens och hur länge har ni försökt ? :)

Denna månad blir våra första försök hihi :)

• Svar på tråden Någon som försöker med nr 2 hihi häng på Här :)
  • Längtar efter en bebis

Neej dåå vänta några dagar till kanske för tidigt sen testa igen båda två :)

Idag sitte och tänker vill så gärna va gravid men de så kag gjorde akut kejsarsnitt de är väl inte för tidigt för mig :/

Men har läst de många som har blivit gravida 3 månader efter kejsarsnitt och de gick bra

Vad tkr ni haha

• Jadu
    Bönan skrev 2015-09-06 11:05:53 följande:

Blidde inge denna gång .. Mens imorse :/

Vad tråkigt:/

BIM idag men än så länge håller den sig borta.. testade negativt imorse så trodde de skulle komma under Fm för jag hade jäddra mensvärk.
  • Jadu
    Längtar efter en bebis skrev 2015-12-14 01:10:09 följande:

Hur gåre tjejer ?

Det går inte alls.

Tempa ett tag men slutat med det då jag blev så stressad och kände efter minsta möjliga och besvikelsen varje månad knäckte mig.

Bim på söndag och inga känningar alls. O nästa vecka är det 1 år sen jag tog ut pstaven.
  • Längtar efter en bebis

De kommer sluta stressa bara .

Jag själv ladda ner massa app på tel och beställde massa ÄL men tyvär är jag inte hemma är med min dotter hos mina föräldrar och hälsar på och har äglossning dessa dagar

• Jadu

Tänker de jämt att jag ska sluta tänka,sluta stressa men de är så svårt för jag känner så kraftig av äl o då blir de omedvetet tänk att du måste vi ja sex o allt de tänket :/

Mensen dök helt plötsligt upp på torsdag ist för söndag,tack för den julklappen.. men är nog borta imorgon så nytt år,nya möjligheter :)

• Längtar efter en bebis

Ja precis tänk på bra tankar ist

Haha va glad att du känner av din ÄL

Tex som jag oregelbunden mens känner inte Av ÄL katastrof haha

• Jadu
    Längtar efter en bebis skrev 2016-01-04 01:22:08 följande:

Ja precis tänk på bra tankar ist

Haha va glad att du känner av din ÄL

Tex som jag oregelbunden mens känner inte Av ÄL katastrof haha

Vad jobbigt. Jag känner av min så mkt att vissa månader gråter jag för de gör så ont och jag känner vilken sida ägget släpper på.
  • Längtar efter en bebis

Sist hade mens var sen 13 dec och har ingen aning när jag har ÄL men så var jag och hälsa på familjen i Nrkp hade bara samlag med min man Max 3 ggr tror ingen plus denna månad med :(

Men vi har bestämt oss på riktig nu att vi ska försöka från med nästa månad.

För sen jag fick min dotter var vi inte hel säkra men är vi det och båda är med !

• Jadu
    Längtar efter en bebis skrev 2016-01-04 23:53:43 följande:

Sist hade mens var sen 13 dec och har ingen aning när jag har ÄL men så var jag och hälsa på familjen i Nrkp hade bara samlag med min man Max 3 ggr tror ingen plus denna månad med :(

Men vi har bestämt oss på riktig nu att vi ska försöka från med nästa månad.

För sen jag fick min dotter var vi inte hel säkra men är vi det och båda är med !

Vi eller aa mannen min har lite problem med testestron så har hört av mig till klinik så vi kan göra utredning. Bra och veta om vi skulle kunna lyckas själva eller om vi behöver hjälp.

Man ska aldrig säga aldrig,kanske inte behövdes mer än 3 ggr :)
Svar på tråden Någon som försöker med nr 2 hihi häng på Här :)