Blodblandad (rosa) flytning vecka 33 (33+1), Farligt?? (är stressad psykiskt)
Såg nyss en ganska stor rosa/blodblandad flytning när jag torkade mig och att det runnit lite rött ner i toaletten. Undrar om det är normalt eller om jag behöver hålla utkik för någonting speciellt?
Är allmänt ganska stressad just nu, under bara dessa 7-8 månader av graviditeten har både min älskade hund tagits bort och min morfar som jag stod väldigt nära gått bort i alzheimers, min farmor mår jättedåligt psykiskt (misstänker att hon har en bipolär sjukdom) och fick nyss veta att min farfar kanske inte överlever till imorgon, han är sjuk och kan gå bort när som helst, han har idag kollapsat och åkt akut in på sös i väldigt dåligt skick. Jag har även ganska stora problem med min pappa som ligger och trycker i bakhuvudet.
Jag va på Ultragyn för kanske 2 veckor sedan för att kolla livmoderhalsen eftersom jag har haft massor med väldigt hårda sammandragningar, och hon sa att den hade blivit lite påverkad men inte så att hon tror jag behöver oroa mig.
Jag har inte haft några sammandragningar idag vad jag tänkt på.
Bebisen har även tryckt ovanligt hårt på urinblåsan under natten och dagen vilket jag aldrig upplevt tidigare.
Någon som har någon tanke?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-27 14:08
har inte haft sex på kanske en vecka så har inte med det att göra.