• Anonym (Lotta)

    Smeka samtidigt?

    Jag kommer inte av ett vanligt samlag. Vill gärna hitta nån bra ställning där vi kan knulla och mannen samtidigt kan smeka min klitta. Tycker det är knepigt.
    Några bra förslag på ställning?

  • Svar på tråden Smeka samtidigt?
  • Nayaa

    (Hmm): På vilket sätt skulle det vara samma sak att onanera och att smeka sig själv samtidigt som du har sex med din partner? Är din partner så trist att det känns som att du bara onanerar om du rör dig själv?

  • Anonym (Hanna)

    Bakifrån när vi står på knä mot säng / soffa är bäst, bekvämt och lätt att ha en fri hand för honom då utan att det blir för tungt på mej. Ibland gör jag det själv men det är inte riktigt samma sak -visst rent tekniskt blir det ju på rätt ställe och så men det är svårt att överraska sej själv. ..

  • P4pp4

    Knepigt om det måste vara han som smeker. Något som funkar bra för mig & min fru är att hon ligger på rygg på köksbordet (går göra bekvämt om man vill) och jag tar henne ståendes. Då kan hon slappna av och smeka sig själv. Lite porrigt, och inget fel i det. Bakifrån och hon smeker sig själv har också fungerat super för henne under alla år :)

  • Anonym (Kvinna 49 år)

    Jag har inga problem med att smeka mig själv när min man är i mig (det gillar vi båda)
    men jag förstår frågan att hur kommmer mannen åt bäst? Det är ju skönt på ett mer okontrollerat  sätt för mig och kan vara triggande även för mannen.
    skulle nog säga att på köksbordet kommer han åt bäst då. Tummen e bra:))
    och bakifrån funkar också fint, och skeden?

  • Anonym (Vanilj)

    Vi kör fingersex innan till minst en orgasm innan penetrerande sex .  Med  hårdare tryck  och  klioris gnuggas och redan svullen upphetsad  brukar det lösa sig  annars en vibrerande penisring  när hon rider .  Men med  glidmedel och skeda/smeka så brukar det ta hela förmiddagen på lördag/söndag .. 

  • Eurydike

    Tycker det absolut mest upphetsande sättet att komma är under samlag medan killen smeker klitoris. För mig känns det tomt att komma innan eller efter, utan kuken i. Som att jag missar finalen på något vis. Helst vill jag komma samtidigt som killen. Har inga problem med att smeka mig själv samtidigt, men efter att ha kommit på det sättet under några år så känns det mest som onani tyvärr. Det är trist att ha full kontroll på sin egen orgasm även under sex. Det funkar ganska bra i de flesta ställningar att killen smeker samtidigt.

  • Anonym (Kvinna47)
    Anonym (Lotta) skrev 2015-08-25 11:50:05 följande:
    Smeka samtidigt?

    Jag kommer inte av ett vanligt samlag. Vill gärna hitta nån bra ställning där vi kan knulla och mannen samtidigt kan smeka min klitta. Tycker det är knepigt.
    Några bra förslag på ställning?


    Bakifrån, på rygg med kudde under rumpan på sängkanten med mannen stående på golvet. Jag brukar smeka själv eller ha en liten wand, det gillar vi bäst :)
  • Anonym (Kvinna47)
    Anonym (Hmm) skrev 2015-08-25 19:07:13 följande:

    Men varför ska man onanera när man har sex? Känns onödigt då kan man lika gärna skippa sexet och bara onanera. Vill inte din kille slicka lr smeka dig till orgasm då?


    Det är inte att onanera för att man hjälper till med fingrarna. Trams. 
  • Anonym (sideway-Bob)

    hon på rygg, jag ligger på sidan. hon lägger ena benet över mig och jag pentererar samtidigt som ena handen är fri för extra aktiviteter. 
    då kan man passa på att nafsa lite på ena bröstet.

    vinst varje gång

  • Eurydike
    Anonym (sideway-Bob) skrev 2022-12-05 13:41:56 följande:

    hon på rygg, jag ligger på sidan. hon lägger ena benet över mig och jag pentererar samtidigt som ena handen är fri för extra aktiviteter. 
    då kan man passa på att nafsa lite på ena bröstet.

    vinst varje gång


    Det låter nice! 🤩 Vinst varje gång 🏆
  • Anonym (sideway-Bob)
    Eurydike skrev 2022-12-05 14:35:10 följande:
    Det låter nice! 🤩 Vinst varje gång 🏆

    enda problemet är att jag får svårt att hålla mig när hon gnyr av kåthet.
    så får jag dra mig ur för att spara på fyrverkeriet, fortsätter smeka etc.

    hon blir kåt, skälver och tappar tålamodet tills hon slutligen väser/skriker
    Sluta retas! Kör in den nu! Ordentligt! Knulla mig!


    Då vet jag att det handlar om sekunder och vi kan komma samtidigt efter en ordentlig final. Primitivt och härligt.


    Så, japp. Kan rekommendera den leken och talar nog för henne också

  • Anonym (Hoppla)

    tycker det är grymt skönt när han smeker mig på klitoris medan jag rider honom

  • Man i norr
    Anonym (sideway-Bob) skrev 2022-12-05 13:41:56 följande:

    hon på rygg, jag ligger på sidan. hon lägger ena benet över mig och jag pentererar samtidigt som ena handen är fri för extra aktiviteter. 
    då kan man passa på att nafsa lite på ena bröstet.

    vinst varje gång


    En favorit! Ännu bättre blir det om hon ligger på tex din vänstra arm så du han smeka hennes vänstra bröstvårta. Din högra hand fingrar hennes klitta och din tunga vibrerar mot hennes högra bröstvårta. Om allt stämmer och görs i takt med hennes darrningar, så blir det som att spela ett musikinstrument och jobba upp mot crescendot!
  • Anonym (Kvinna 49 år)

    Vilka härliga älskare i tråden! Wow 
    omani är skönt men att smeka mig själv/alt att min man smeker klirrande vid samlag är galet skönt.
    vi Har varit ihop läääänge och jag har alltid smekt mig vid samlag eller bett honom han älskar att ge mig njutning o vs. Lust föder lust?.

  • Anonym ((()

    Jag smeker min fru i de flesta ställningar. Ibland smeker hon sig själv, vilket jag tänder mycket på. Hon kommer sällan enbart genom penetration, så vi har liksom alltid gjort så.

    Personligen gillar jag att ligga på rygg, och att min fru ligger PÅ RYGG på mig. Då har jag båda händerna fria att smeka henne överallt, samtidigt som jag penetrera henne, kyssa henne på halsen osv. Slår ett slag för den ställningen :)

Svar på tråden Smeka samtidigt?