• Kalas pudding

Mellanrum mellan brösten

Mina bröst sticker båda åt varsitt håll. Högra sticker mot höger och vänstra mor vänster. Detta ser hemskt ut, och när jag ligger ner blir jag nästan platt för att brösten hänger så. Har storlek 75B-C. Kan det vara för att jag haft på mig förliten bh?
    Har hela tiden haft på mig 75B men på senaste iden har jag märkt mina bröst är för stora, och har därför vatt tvungen att trycka in dom lite. Skulle dom isåfall bli normala om jag börja använda 75C istället?

När jag har på mig bh har jag inget mellanrum alls, och får klyfta istället.

H

• Svar på tråden Mellanrum mellan brösten
  • Haskel

Har du kunnat amma?

Sannolikt har du det. Vilket tyder på att det inte är något fel på dina bröst.
    Bröst finns av alla storlekar och former. Mestadels beror det på gener.

En BH förändrar brösten ytterst lite, för dess senare utseende. Orsaken till dina brösts utseende är mestadels genetik.

Bär dem med stolthet.

• HäckHäxan
    Kalas pudding skrev 2015-08-18 00:53:18 följande:
    Hjälp, någon?
    Exakt vad är det du vill ha hjälp med? Du har ett par bröst grattis. De uppför sig och ser ut på ett sätt med bh och ett annat utan bh, grattis igen. Låter helt jävla normalt.

Mina bröst är större än C kupa och jag har alltid ett mellanrum mellan dem, det där med en snygg klyfta kan jag ta och fetglömma helt även med bh, går säkert att bråka till, tror jag gjorde det någon gång som ung, men det är så INTE värt det alltså
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Vad är problemet?)

Jag vet inte vad det är du behöver hjälp med? Det låter som ett par helt normala bröst.

• Ramborg
    Kalas pudding skrev 2015-08-18 00:52:12 följande:

Mina bröst sticker båda åt varsitt håll. Högra sticker mot höger och vänstra mor vänster. Detta ser hemskt ut, och när jag ligger ner blir jag nästan platt för att brösten hänger så. Har storlek 75B-C. Kan det vara för att jag haft på mig förliten bh?

Har hela tiden haft på mig 75B men på senaste iden har jag märkt mina bröst är för stora, och har därför vatt tvungen att trycka in dom lite. Skulle dom isåfall bli normala om jag börja använda 75C istället?

När jag har på mig bh har jag inget mellanrum alls, och får klyfta istället.

H

Det finns väl ingen som har klyfta utan BH. Jag har i vart fall aldrig sett någon, och jag har sett rätt många kvinnor utan BH.

Köp ny BH och se vad som händer. Det är mycket bekvämare med rätt storlek. Gå till en riktig underklädesaffär där personalen vet vad de gör, och låt dem mäta dig och ta fram rätt storlek.
    42.
  • Fjäril kär

ingen har klyfta utan bh.  Om det är vad du oroar dig för så slappna av.  Alla nakna bröst hänger åt olika håll .

För att få klyfta behövs en bra bh helt enkelt. 

Svar på tråden Mellanrum mellan brösten