Hemsk jävla svärmor
Är så jävla arg att jag kokar.
Jag och min pojkvän sov hemma hos svärmor nu under veckan, för vi är alltid hemma hos mej, och han vill vara hemma lite. Hemma hos oss är det som om min pojkvän är en i familjen, så har det varit sen dag ett.
Min mamma, eller rättare sagt hela min familj är väldigt öppna och kärleksfulla av sig och välkomnar jätte gärna ALLA till vår familj.
Hemma hos min pojkvän däremot så pratar knappt hans mamma med mej, förutom när hon skäller på mej eller trycker ner mej.
Här om dagen så blev hon arg för att jag och min pojkvän åt mat, och klaga på att det alltid är hon som köper mat. Då tänkte jag bara för mej själv "förguds skull, din son har för fan inte ens flyttat hemifrån, det är din plikt att mata honom" , det har inget med att dom är fattiga, för hon är rätt så tät.
Och sen så frågade hon mej en gång när min skola börja, "yeeees!!" Tänkte jag och trodde hon kunde hålla en normal konversation, men nej då blev hon direkt dryg efter jag hade sagt att jag börjar en vecka efter alla andra, fråga mej inte varför, men hon blev tokdryg och gick in i vardagsrummet och där stod jag som ett frågetecken?
Har oxå märkt att min pojkvän pratar med båda sina föräldrar som om dom vore främligar, inte öppna alls, använder nån stel röst när dom pratar och låter hur tråkiga som helst. Och morsan hans är tamefan alltid dryg. Har aldrig sett människan skratta.
Och jag som aaaaaaaldrig brukar vara en tillbaka dragen person har blivit tillbaka dragen i hennes sällskap, pga att hon e dryg och att man aldrig vet när hon ska börja skälla på en. Behövde skriva av mej... Pust..!