Hur många av er har sex med ert EX?
Som rubriken låter undrar jag hur många av er män har sex med era EX-,fruar? Och om ni har det i så fall varför har ni det?
Som rubriken låter undrar jag hur många av er män har sex med era EX-,fruar? Och om ni har det i så fall varför har ni det?
För mig var det bara en ren slump. Vi hade lämnat varandra och skulle aldrig mer prata. Jag flyttade och bytte nr. De gick 3.5 år och jag fick ett sms med frågan "saknar din kuk och behöver den nu!!" Jag frågade självklart vem det var och fick en bild till svar på hennes tuttar och kunde snabbt veta vem det var då hon har en chest tattoo ????åkte dit tog en kaffe och sedan va de raka vägen till duschen för riktigt skönt sex hehe. Sjukt skumt men så blev de.
Mitt ex lämnade mig för 3 år sedan efter ett 13 års långt förhållande. Vi har pratar i telefonen med varandra flera timmar om dagen. Vi ses ibland och har underbar sex...
Och mitt ex lämnade mej för ca 1 år sen efter ett väldigt långt förhållande men kommit tillbaka lite av och till, har helt underbart sex med honom nån gång ibland önskar att det var oftare, längtar, väntar och hoppas jag också.
Och mitt ex lämnade mej för ca 1 år sen efter ett väldigt långt förhållande men kommit tillbaka lite av och till, har helt underbart sex med honom nån gång ibland önskar att det var oftare, längtar, väntar och hoppas jag också.
Skulle nog inte ens tänka tanken.
Inte för att hon ser dålig ut. Utan snarare tvärt om är hon riktigt fräsch.
Och obotlig kåtbock som jag är så knullar jag nästan vem som helst men dock inte henne.
Märkligt nog när jag tänker på det så... Nej inte en chans.
och ett par årtionden tillsammans i bagaget.
Nej inte i 2an allt annat går bra
3 gånger sedan vi gjorde slut för ca ett år sedan. Samtliga gånger har varit när jag varit smådeppig över nån annan kille, bra tröst och känns tryggt helt enkelt. Vi har en son tillsammans så vi har en tvingad kontakt, annars vet jag inte om det skulle hänt.
När jag och exet separerade var det en långsamt avslut med flytt av saker hit och dit de sena kvällarna slutade ofta med en kaffe i hennes soffa.
En sådan kväll satt vi och pratade om lite av varje snacket gled in på vårat tidigare sex liv hur det varit o så vidare.
Efter en stund frågar jag - vill du ha sex....hon skrattar och hennes klänning har åkt upp så jag ser att hennes trosor har en våt fläck
lite för ofta hehe
När jag och exet separerade var det en långsamt avslut med flytt av saker hit och dit de sena kvällarna slutade ofta med en kaffe i hennes soffa.
En sådan kväll satt vi och pratade om lite av varje snacket gled in på vårat tidigare sex liv hur det varit o så vidare.
Efter en stund frågar jag - vill du ha sex....hon skrattar och hennes klänning har åkt upp så jag ser att hennes trosor har en våt fläck
Jag hade det. Men jag såg ett mönster i det att hon bara ville ha mig när en annan kvinna ville ha mig. Så om jag träffade någon ville hon ha tillbaks mig. I 1-2 månader, sedan lämnade hon mig igen. Tog skämmigt många år och gånger innan jag fattade "grejen" och blev lika överlycklig varje gång för jag trodde det skulle bli vi igen.
Men jag fattar och har förlåtit. Vi har ett barn och hon var rädd att jag skulle försvinna/ta mindre ansvar om jag träffade någon.
Ja.
Hon ångrade sig bittert och djupt för att hon varit otrogen men jag valde skilsmässa.
Mitt val att vi skulle skilja oss var inte enbart grundat på otroheten, utan också på att hon var så uppenbart missnöjd med mig, med livet, med vårt äktenskap, med sig själv, osv. Ja så fruktansvärt missnöjd med allt.
Hon erkände att hon var säker på att gräset var grönare med den mannen, men redan efter 4-5 månader ångrade hon sig. Och efter ytterligare ett par månader sökte hon sig till mig, ville ha sex och närhet med mig igen, och det skulle snart visa sig att hon ville ha mycket mer än bara sex.
Jag hade nog ett behov av att återuppbygga min egen självkänsla, åtminstone i relationen med henne (jag hade redan hunnit få stärkt självkänsla tillsammans med två andra kvinnor...) och jag ville visa både för mig själv och för henne att jag kunde klara att återerövra henne.
Och efter lång period med alldeles för lite sex i vår relation, utan hett och bra sex, så tackade jag gladeligen ja till chansen till massor av hett och bra sex.
Men jag var tydligt med att om hon ville ha sex med mig så var det under förutsättning att hon skulle bemöta mig på så sätt att att det var tydligt att hon var kåt och villig, att hon skulle bjuda på sig själv och sin kåthet på ett helt annat sätt än tidigare, också att hon skulle ta initiativ till och ansvar för att vårt sex skulle vara roligare, mer omväxlande och mer tillfredsställande också för mig, inte bara för henne, i jämförelse då med tidigare.
Så blev det.
Jag njöt av att återerövra henne och jag njöt av massor av bra sex.
Jag och mitt ex hade helt underbart hett sex efter skilsmässan, hon öppnade sig och släppte loss på ett helt annat sätt än tidigare, med ömsesidig lust och intresse, med variation, på ett helt nytt sätt.
Jag gillade det, tackade och tog emot, och det skulle snart visa sig att hon verkligen gillade det jättemycket och hon släppte fram kåthet, glädje och en lust till mig när vi älskade, som jag aldrig hade fått uppleva under vårt äktenskap.
Som så många gånger för så många kvinnor så ledde vårt upprepade och utmärkta sex till att hon fick mycket starka känslor. Hon hade tydligen kommit till insikter och nu hade hon blivit kär i mig igen "på riktigt".
Vi hade ännu mer sex, roligare och mer omväxlande sex. Hon blev ännu mera både kåt och kär och tog initiativ till att vi skulle gå i nya möten hos familjeterapeuten.
Efter ett antal besök, under den perioden varvat med vårt superhäftiga sex, så blev det klarlagt att hon var både kåt och kär i mig, allra mest kär och vill satsa på oss igen, hon hade kommit till insikter, hon ångrade sitt tidigare agerande, och var nu helt övertygad att det var jag som var mannen i hennes liv.
Men till slut, det "råkade" komma fram vid det sista planerade mötet, kunde vi också tillsammans med terapeuten reda ut att jag däremot var enbart kåt och att jag hade känt ett behov av att lyckas återerövra henne, kanske också ett mått av hämnd, och också att jag ville visa vad hennes val hade lett fram till och vad hon därför gick miste om.
Mitt ex blev både arg och olycklig och började prata om svek och lögner. Terapeuten höll delvis med henne och började gräva i mitt "svek" och att jag medvetet lurat mitt ex.
Ja, erkände jag, det kan nog ligga en hel del i det ni säger, men när vi började ha sex igen så var vi överens om att det handlade om sex och kåthet, inget annat. Jag har aldrig pratat om kärlek och om att dela livet igen.
Och för min del ser jag inte ens ett problem med mitt lilla svek i jämförelse med att du valde att vara otrogen, som en del i ditt långvariga agerande som ledde oss till skilsmässa. Det där får du ta ansvar för och inte försöka skylla det på mig.
Där avslutade vi såväl sexet som allt annat.
Detta var för snart 20 år sedan.
Jag lever sedan 15 år mycket lyckligt med min älskade sambo. Ett av det bästa som har hänt mig i livet var att jag stod fast vid mitt beslut om skilsmässa och fick därmed chansen att leva lycklig resten av livet med min sambo.
Mitt ex har haft ett par olika förhållanden som har börjat strula efter en tid och tagit slut.
Våra barn föredrar att umgås med mig och min sambo, för att livet är bra, lyckligt och harmoniskt (till skillnad mot hos mamma).
Vi brukar bjuda in mitt ex att tillsammans med oss fira barnens födelsedagar, ibland till jul och påsk, etc.
Det råder ingen tvekan om att hon ångrar sig mycket mycket djupt för sina livsval. Hon har många gånger sagt att hon är glad att barnen har fått en så bra bonusmamma och gläds åt att vi är en så lycklig familj. Hon glad för att vi är generösa så att hon ibland får dela en liten del av detta tillsammans med oss.
I förtroende, i samband med alkohol, har mitt ex erkänt för mig att hon förstår att min sambo älskar mig, att vår kärlek är ömsesidig och lycklig, och hon förstår att vi har helt underbart sex. Hon har kommit med antydningar att hon skulle vilja ha sex med mig igen, det vi hade var hennes livs bästa sex. När jag har avböjt detta har hon då antytt att hon skulle vilja ha trekant med mig och min sambo. Men jag har inte ens låtsats förstå vad hon antyder.
Mitt ex misstänker nog att jag och min sambo har ett både hett, roligt och omväxlande sexliv, som också kanske innehåller trekanter och annat spännande... (Exets misstankar är inte ogrundade...)