• mysan83

Gravid i Norrtälje?

Halloj!

Jag undrar om det finns någon där ute i Norrtälje-området som väntar barn? Jag är nästintill ensam bland mina vänner att vara gravid så det skulle vara kul att få kontakt med fler :)

• Svar på tråden Gravid i Norrtälje?
  • Tigerlillies

Ja jag är gravid! :) Jag väntar mitt tredje barn, plus att jag har ett bonusbarn också så det blir familjens fjärde. 
    Vecka 35 nu, så inte så lång tid kvar. Hoppas jag. Börjar bli lite jobbigt nu... Vilken vecka är du i? Har du barn sedan tidigare?

I'm not a vegetarian because I love animals, I'm a vegetarian because I hate plants!
  • mysan83

Hej hej! Detta är mitt första, är i vecka 28 nu. Förstår att det börjar bli tungt. Hoppas du slipper gå allt för länge till. Trean kan ju vara lite busig :P

• Tigerlillies

Jo precis, trean verkar ju kunna bete sig lite hur som helst. :)

Men åh vad spännande med första barnet! Jag minns det som igår... ;) Har några av dina vänner barn ännu, eller är du typ först ut?

I'm not a vegetarian because I love animals, I'm a vegetarian because I hate plants!
  • mysan83

Nä det är ganska lika mellan kompisarna. Jag är 30+ så några har hunnit med att få 3 barn och andra inga alls. Det är väldigt spännande det här, ett nytt kapitel i livet. Hur gammal är dina andra barn?

• Tigerlillies

Hej igen, nu har jag äntligen slutat jobba så nu kommer jag hänga lite mer här på FL. :D

Mina andra barn är 8, 6 och ett bonusbarn på 4. Så det är ju ett tag sedan jag själv födde barn, känns som att jag har glömt allt om hur man tar hand om ett spädbarn...

Har du planerat hur länge du ska jobba, inpå förlossningen?

Svar på tråden Gravid i Norrtälje?