Vilken hamburgerkedja gillar ni mest?
Berätta gärna vilkn snabbmatkedja ni gillar mest och varför!
Berätta gärna vilkn snabbmatkedja ni gillar mest och varför!
Jag gör grymma hemlagade nötplättar som slår allt snabbmatskedjorna kan hosta ut sig, däremot så kan jag inte för mitt liv kunna få till samma sås man har till BigTasty som McDonalds serverar, försökt en massa trams men kan inte få till det så det smakar lika gott/fejk.
Jag föredrar hemmagjorda hamburgare, om jag ska äta ute föredrar jag t.ex Bishops eller liknande. Om jag måste välja bland ovanstående blir det MAX.
Nu vet jag inte om det smakar som Big Tasty- såsen, men jag kan garantera att den är god.
www.food.com/recipe/comeback-sauce-469390
Testa, jag hoppas ni gillar den.
McD hamburgare och kyckling. Max crispy Fries!!
Mcdonalds hamburgare, hot wings, pommes, nuggets och vaniljshake. Deras frukost, speciellt bacon och egg mcmuffin och deras chokladmuffins är så goda.
Max lyxshake är däremot såååå otroligt goda. Men ja, jag väljer mcdonalds :D
Tycker om Hamburgarna på Burger King, dock är torggrillens hamburgare i Varberg supergoda!! värt ett besök om man är i krokarna.
Nu blir jag nyfiken. Vad gjorde MAX? Vad var det för "svinerier" med personalen? ...
Burger King säljer också en Veggie King nu .... har dock inte testat hur den smackar ...
Burger King har godast burgare, angus-någonting med bacon och ost. Mumma. Deras snack Box är himla nice dessutom. Pommes fritesen är oftast goda. Bästa garlic dippen dessutom. McDonalds QP och cheeseburgare är goda och deras chili cheese tops är underbara. Jag hatar Max, långsamt och äckligt.