Vecka 32 och galet trött, någon mer?
Går in i vecka 33 imorgon och är så galet trött. Inte bara slö och liksom sovtrött, kan somna när som helst känns det som och så fort jag lägger huvudet på kudden. På nätterna sover jag, till skillnad från förra graviditeten. Vaknar till för att gå upp på toa en gång och när min 20 månader gamla son bökar runt och vänder mig om o.s.v men inga långa vakna stunder som förra graviditeten.
Jobbar heltid och tränar 4-5 gånger i veckan. Är ofta pigg och har energi på mornarna (brukar träna då) och förmiddagarna, men sen efter lunch liksom kraschar jag. Känns som hela kroppen går in i en slags koma och att jag håller på att somna!
Var extremt trött på det här sättet första månaderna av båda graviditeterna, men sist var jag pigg och på alerten i tredje trimetern om jag minns rätt.
Allt har bara sett bra ut på kontrollerna. Tror att mina järnvärden är helt okej. De tog de inte sist. Men i vecka 25 var de inte superdåliga iaf och äter nu även Nifrex.
Är bara orolig för att detta inte kommer gå över efter jag fött. Hur ska jag då orka med TVÅ småttingar?!
Vill ha energin tillbaka tack.
Fler som känner sig såhär trötta?!