• YearsOfSnow

PUPPP?

Födde min dotter för 4 veckor sen. För snart 2 veckor sen fick jag utslag på magen som kliade fruktansvärt mkt. Nu 2 veckor senare har jag utslag på nästan hela benen, armarna, rumpan, brösten. Det är en sån outhärdig klåda så jag får panik! Och misstänker PUPPP. Har någon annan fått det efter förlossningen? Och vad fick ni för att få bort det?

• Svar på tråden PUPPP?
  • YearsOfSnow

Utslag som gravida kan få. En riktigt jobbig klåda. Och nej. Ska ringa läkarn imorgon. Men är nyfiken på om folk fått bra hjälp

• Eleonor01
    YearsOfSnow skrev 2015-07-26 16:00:45 följande:

Födde min dotter för 4 veckor sen. För snart 2 veckor sen fick jag utslag på magen som kliade fruktansvärt mkt. Nu 2 veckor senare har jag utslag på nästan hela benen, armarna, rumpan, brösten. Det är en sån outhärdig klåda så jag får panik! Och misstänker PUPPP. Har någon annan fått det efter förlossningen? Och vad fick ni för att få bort det?

Hepatos? Har du tagit levervärdena någon gång?
  • YearsOfSnow

Nej dem har jag aldrig kollat. Men kikade runt på bilder på puppp utslag och det sr EXAKT likadant ut plus att beskrivningen stämmer exakt. Men men.. fär se om jag får nån hjälp

Svar på tråden PUPPP?