• m8r9a1j2

Är ni nöjda mer eran vikt?

Det är inte jag.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ni nöjda mer eran vikt?
  • Kereza

Mja, alltså...VIKTEN har jag inga problem med - bara materialet. Jag ska byta 15 kilo fett mot 15 kilo muskler, tänkte jag - det går sakta, men det går. 

• K grrl

Vet inte vad jag ska svara.
    Jag är asnöjd med min kropp, har fin kroppskomposition, är slank och vältränad.

• Kereza
    K grrl skrev 2015-07-24 20:51:07 följande:

Vet inte vad jag ska svara.
    Jag är asnöjd med min kropp, har fin kroppskomposition, är slank och vältränad.

Ja, då är nog ett svar på frågan som faktiskt ställdes att rekommendera; är du nöjd med din VIKT?

...jag ser heller inte vitsen med frågan, för vikten har ju inte så jävla mycket med utseende och kroppsbyggnad och muskler och blabla att göra - så liksom "Min kropp är perfekt - men jag önskar att jag vägde 3 hekto mer för det är en snyggare siffra" är typ det enda alternativet i en så'n frågeställning. 

Mest troligen för att TS inte tänkte så långt. 

Sålunda; det är en blåst fråga, men ditt svar är helt ovidkommande. 

Är du nöjd med din VIKT? 

Eftersom du alltså är nöjd med din kropp så är det typ det ovan nämnda alternativet som kvarstår; "ja, jag är nöjd" eller "nej, jag tycker att tal som slutar på 3/4/7/what-have-you är snyggare"
  • K grrl
    Kereza skrev 2015-07-24 21:09:51 följande:
    Ja, då är nog ett svar på frågan som faktiskt ställdes att rekommendera; är du nöjd med din VIKT?

...jag ser heller inte vitsen med frågan, för vikten har ju inte så jävla mycket med utseende och kroppsbyggnad och muskler och blabla att göra - så liksom "Min kropp är perfekt - men jag önskar att jag vägde 3 hekto mer för det är en snyggare siffra" är typ det enda alternativet i en så'n frågeställning. 

Mest troligen för att TS inte tänkte så långt. 

Sålunda; det är en blåst fråga, men ditt svar är helt ovidkommande. 

Är du nöjd med din VIKT? 

Eftersom du alltså är nöjd med din kropp så är det typ det ovan nämnda alternativet som kvarstår; "ja, jag är nöjd" eller "nej, jag tycker att tal som slutar på 3/4/7/what-have-you är snyggare"
    Fast det är det som är grejen. Mitt problem är att jag har svårt att förlika mig med siffran på vågen. Den stör mig, trots att jag vet att min kroppskomposition faktiskt påverkar vikten. Jag är nöjd med min fettprocent och någorlunda ok med min muskelmassa. Jag borde alltså vara nöjd med min vikt, och intellektuellt är jag det; känslomässigt är det en annan femma.

Men TS fråga rymmer inte sådana svar. Alltså vet jag inte hur jag ska svara, hur ovidkommande sådana svar än må vara i andras ögon.
  • MammAmma

Det här lär väl låta något motsägelsefullt; jag är generellt hyfsat nöjd med min kropp (bortsett från magen, men jag mår inte dåligt över den) och även nöjd med min vikt - men jag skulle inte ha något emot att gå ner 3-5kg :P

• Aniiee

Nä, jag väger på tok för lite. Jag hoppas att dagens diet av hamburgare och chokladmilkshake kan avhjälpa det lite i alla fall

Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Lillarapunzel

Nej, tycker att jag väger för mycket. Är 162 cm och väger 58 kg. Vill väga runt 52-55 kg igen, som jag gjorde för ett antal år sedan...

• Gathenhielm

Jag borde verkligen väga omkring 10 kilo mer. Fast det är ingenting jag tänker särskilt mycket på.

Reasons... we all have them, at times.
Svar på tråden Är ni nöjda mer eran vikt?