Borde jag höra av mig IGEN?!!
Jag är en 25 årig kille som nyligen fått kontakt med en annan kille på 28 år via en "bögapp". Vi snackade först där, sen sms och tillslut sågs vi i förra veckan. 2 dagar på rad faktiskt. Ena dagen bara han och jag. Kvällen efter träffades vi oplanerat i sällskap av min vänner.Han kom till krogen där vi dansade.
Men det finns vissa saker som "stör" mig. Jag upplever att det hela tiden ligger på mina axlar att höra av sig. Detta började jag märka av redan innan vi sågs
Dagen efter krogbesöket hörde ingen av oss av sig. Dagen efter hörde jag av mig och vi hade trevliga konversationer på mess.
Nu är det 2 tysta dagar i rad igen. Det kliar i mina fingrar att skriva IGEN men något inom mig vill "testa" honom och se hur han hanterar detta. Jag har blivit så jävla sårad flera gånger av killar och jag vägrar bli en jävla stalker som desperat försöker hålla kontakten vid liv.
Jag är intresserad av honom. Det blev jag snabbt när vi sågs IRL. Vad han känner för mig vet jag inte. Han är förmodligen intresserad av någon form av kontakt eftersom han skickade en vänförfrågan på fb klockan 05 på morgonen när jag redan sov efter natten på krogen. Vi pratade inte ens om Facebook men han hittade mig ändå på nått sätt.
Dock vet jag inte vad han känner eller vilken sorts kontakt han vill ha mer mig
Nu är det iaf tyst och tystnaden är hemsk. Men som sagt jag vill se vart han står i denna situation... Vill inte vara lättfotad och bli betraktad som enkel fångst dessutom. Är nog för stolt för det....
Men ärligt talat: är jag barnslig eller vad borde jag göra??