• frusk

Macapulver för er med oregelbunden mens

Hej!
    undrar om någon mer fått positiv respons på superfood Maca pulver/piller

Vi är på tionde försöket och förra månaden satt jg och valde mellan Bid.-gele
    Rosenrot munkpeppar eller Maca pulver. Köpte en påse Maca den 8 Juni då slutade även min mens jag äntligen fick! två veckor in verkade ja ha fått min Äl- helt sjukt. jag brukar ha 3 månader mellan varje menstruation

Så jag tänkte bara öppa detta forum för just Maca eftersom jag inte hittat så många som testat förutom I usa typ. Det är ju en superfood så många har säkert testa.

Har ni någon erfarenhet av Maca, hur snabbt gick de för er att märka skillnad.

Maca ska ju hjälpa till med hormonell obalans och kicka igång fertiliteten samt en massa annat gott.Helt naturligt,  smakar doc inte så got tyvärr.

• Svar på tråden Macapulver för er med oregelbunden mens
  • Qem

Hej!

Är kanske lite tidigt för mig att börja, men jag tänkte prova maca nu också. Vi är inne på försök två nu, första gången missade vi helt eftersom min äl var 11 dagar senare än jag trodde (eller mensen vart åtminstone). Har alltid varit ganska oregelbunden och tänkte nu alltså prova om maca kan hjälpa till. Kan dock inte svara på din fråga än :)

Hur har det gått för er sen?

Svar på tråden Macapulver för er med oregelbunden mens