• Svar på tråden Sveriges näst största parti
  • sigge 47

Jag tror faktiskt att dom är så jävla dumma att ingen vågar ta steget innan det är försent.
    Hur det går sen, bara be till gud ingen annan kommer att hjälpa oss.
    Och det är på tiden att man börjar att kolla varför folk röstar på SD
    att en 5 del av Sveriges befolkning är rasister är ju att sticka huvudet i sanden.
    Varför röstar en 5 del på SD ???

• enånittitre
    Nerfherder skrev 2015-07-23 09:29:52 följande:

Oj, vilken otroligt skakande nyhet. Jag visste inte inte att detvär val i år.

Vad har det med saken att göra? Om du ser SDs trendkurva på status.st så förstår du vart det tar vägen ifall Sjupartiet inte vaknar upp snart. http://status.st/
    Glidande
  • Nerfherder
    enånittitre skrev 2015-07-23 09:37:52 följande:

Vad har det med saken att göra? Om du ser SDs trendkurva på status.st så förstår du vart det tar vägen ifall Sjupartiet inte vaknar upp snart. status.st/

Ganska mycket, då det är en opinionsmätning med 3 år kvar till valet.
  • Smecker

Enligt senaste mätningen har SD lika många mandat i riksdagen idag som de hade förra månaden, nämligen 49, och precis lika mycket inflytande i svensk politik som de hade innan valet, nämligen 0.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Gert

Jag sitter och njuter i min sommarledighet när jag ser detta. Cool

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Smecker skrev 2015-07-23 09:44:06 följande:

Enligt senaste mätningen har SD lika många mandat i riksdagen idag som de hade förra månaden, nämligen 49, och precis lika mycket inflytande i svensk politik som de hade innan valet, nämligen 0.

Ja, det är rätt kul att de ens tar upp opionsmätingar, utan att förstå att de är värdelösa.
Svar på tråden Sveriges näst största parti