• Anonym (kondomskräck)

Socialtanten tittade på mig

.....och nu är vi mitt uppe i en vårnastviss.... Känns väldigt olustigt bara för att hon tittade på mig. Hon trodde vi hade något fuffens för oss och det jävlade till sig för att min man skojade om att vi var alkoholister och misshandlade barnen på gården.

Vad gör vi nu då?

• Svar på tråden Socialtanten tittade på mig
  • Anonym (oj)

Soc lyssnar på allt tyvärr

• Nenne666
    Anonym (kondomskräck) skrev 2015-07-15 20:14:03 följande:

.....och nu är vi mitt uppe i en vårnastviss.... Känns väldigt olustigt bara för att hon tittade på mig. Hon trodde vi hade något fuffens för oss och det jävlade till sig för att min man skojade om att vi var alkoholister och misshandlade barnen på gården.

Vad gör vi nu då?

Vad är det för jävla skämt? Hoppas att ni lär er en läxa.
  • Anonym (kondomskräck)
    Nenne666 skrev 2015-07-15 21:38:00 följande:
    Vad är det för jävla skämt? Hoppas att ni lär er en läxa.

Skämt? Ja fråga min man du, han som trodde han var rolig. När karljäveln skulle skriva på faderserkännelsen satt han och asgarvade i flera minuter åt något ord han såg på pappret. Socialtanten bara stirrade på mig.

Hans bror är tydligen lika dan fick jag höra via en kompis. Hade gått runt och skämtat om att han låst in sin två-åring i garderoben varje kväll när han skrek. Kompisen hade larmat till soc som kollade upp saken men det visade sig att han inte ens har nått barn.Hur min man nu gick på det, liksom kompisen undrar jag....

Kanske ska tillägga att vi inte är gifta (än).

Ledsen om det låter helt jäkla psycho men man blir väl sm man bor... eller vad det heter.

Svar på tråden Socialtanten tittade på mig