• alexanderw88

Klyven

Tjena alla, Är en kille som har sambo. Saken är att innan vi blev ihop träffade jag några killar för att experimentera lite och se hur det är, upptäckte att det var något jag verkligen gillar.
    Nu har vi snart varit tillsammans i 3år och har inte träffat killar under tiden, men detta påverkar vårat sex. Märker att jag mer tänker på att ha sex med killar en att ha sex med min flickvän, så jag tror att jag saknar att ha sex med killar. Är detta något jag ska ta upp med min tjej då jag helst inte vill vara otrogen men samtidigt tror jag att jag snart kommer att vara det då jag saknar sex med killar. Kan tillägga att jag inte har varit kär i nån kille utan enbart sexuellt. Alla svar uppskattas förutom ni som skriver jävla bög, för ni er ignoranta då detta enbart handlar om sex och ej kärlek. 

• Svar på tråden Klyven
  • Anonym (--)

Tror du att du inte kommer kunna vara trogen tycker jag absolut du ska ta upp det med din tjej.

• Anonym (III)

Säg absolut inget och sköt det snyggt. Enklast så.

• rastlös och rastlös

förstår din situiation! har lix samma tankar själv,vore ju en dröm om hon skulle gilla det! men det kan ju bli ett elände samtidigt....

• Anonym (Kluven*)

Gå inte bakom ryggen på din sambo, vad du än gör! Jag tycker att du borde prata med henne, och därmed låta henne välja själv om det är något hon kan tänka sig att leva med eller ej.

Och bisexuell kan man vara i olika grader, man kan föredra det enda könet framför det andra, man kanske bara kan bli kär i personer av samma kön eller som i ditt fall, enbart vilja ha sex med dom. Men som du beskriver så är du absolut bisexuell i någon grad, du beskriver ju tom att du hellre vill ha sex med killar än med din flickvän!

Prata med henne och var helt ärlig mot henne om hur du tänker och känner! Ni kanske kan prova att ha trekant med en kille exempelvis!

(Och det heter kluven och inte "klyven".)

Svar på tråden Klyven