• Troyyy

Adhd+...behov av stöd, tror jag

Son, fick diagnoserna för ca 1,5 år sen. Sen han föddes ha jag kriga för detta och mer därtill. Jag var ung omogen och så kom han, som gav mig livslust och kraft.

Har krigat och kämpat hela vägen, ikväll "gav" jag upp....försökte ringa alla hjälplinjen för de var stopp....1 hade öppet, den var full. Vart arg och kämpade igen....FAN för å va stark helt enkelt, ger ju aldrig upp när det gäller sonen, åh det suger!!!!-

• Svar på tråden Adhd+...behov av stöd, tror jag
  • HäckHäxan

Exakt vad är det du vill ha stöd med. Skriva av dig din frustration? 

Vad har grabben med än adhd? Hur gammal är han? 

Vad var det som fick bägaren att rinna över idag?

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Troyyy

Sååå tacksam för svar.

Jag vill egentligen bara få prata av mig, nja om alla " experter" som såg nedlåtande på mig å skicka bort mig kunde erkänna...japp du ha rätt. De vore kul ???? ja vill ge upp, men kan inte.....vill veta att jag är inte ensam i kampen.

Han har svår adhd, Asperger, hög fungerande autism...-2005 e han född

• HäckHäxan
    Troyyy skrev 2015-07-09 03:48:42 följande:
    Sååå tacksam för svar.
    Jag vill egentligen bara få prata av mig, nja om alla " experter" som såg nedlåtande på mig å skicka bort mig kunde erkänna...japp du ha rätt. De vore kul ???? ja vill ge upp, men kan inte.....vill veta att jag är inte ensam i kampen.

Han har svår adhd, Asperger, hög fungerande autism...-2005 e han född
    Nå då har han samma som mig, jag har adhd och högfungerande autism. Inte för att det hjälper just dig. Men det enda vettiga råden jag har är att vara konsekvent och att alltid förklara hur älskad han är. Jag vet ingen annan väg, det är vad min mamma gjorde och det blev ju folk av mig också till slut typ
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Adhd+...behov av stöd, tror jag