Anonym (Undrande tjej...) skrev 2015-07-09 10:12:15 följande:
Så irriterande?! Skrev ett inlägg men det försvann *gnaah*....
PRO...en klubb i Göteborg?! Nej, jag tror inte det, snarare en pensionärsorganisation *asg*...
Jag gissar på att du är en person som vägrar släppa karaokemiken när du väl fått i dig några glas. Skulle jag själv synas med en mikrofon i handen betyder det bara en sak. Jag är aprak haha...
Musik är härligt, lyssnar lite till det mesta, är ingen musiknörd direkt...(brist på musiksmak kanske)...
Jodå, jag har haft turen att få springa på några tjejer, har även varit tillsammans med några. En del bekantskaper har varit mer flyktiga än andra. Jag skrev tidigare i tråden att jag tror att vi tjejer är bortskämda när det kommer till raggningsruljansen eftersom killar ofta är duktigare på det där än vad vi är. Vi är ju helt handlingsförlamade, (jag naturligtvis inkluderad i skaran)...och ja, naken inför en modell, jag ser det jobbiga i situationen haha....
Ja, kommer du upp till Göteborg lovar jag släpa runt dig på div. pubar :)...jag är nästan född i Göteborg och det är mestadels där jag rör mig när det är utegångstider, fantastisk stad om jag får säga det själv :)...
Sommartider=familjetider, så även för oss. Jag har skrivbordsjobb och tycker om att röra på mig emellanåt också. När det kommer till chat och sånt får du nog guida mig! Vet inget om det där eller var man sysslar med sånt? Du är ju trots allt något år yngre och borde ha mer koll på det där *asg*...
...(vore kul iofs)...
Några semesterplaner annars?
Kram!
Typiskt! Har hänt mig ibland också, nu för tiden brukar jag ta för vana att kopiera allt innan jag trycker på "Skicka svar" så att jag bara kan klistra in igen om det skulle bli något fel :)
Haha, ja, men det var ju det jag sa: Tant-varning!
Karaoke har faktiskt aldrig riktigt varit min grej, men sen har jag väl inte varit i kontakt med det så mycket heller... Men jag sjunger gärna hemma (och då är jag nykter förstås) eller med vänner.
Nej jag skulle heller inte kalla mig musiknörd. Jag har förskräckligt dålig koll på både nya och gamla artister, speciellt när det kommer till att para ihop artister och låtar. Eller genrer då som du märkte innan. Men jag gillar att ha på det lite i bakgrunden och sjunga/nynna med. Och gillar egentligen det mesta som har någon slags text :P
När du säger varit tillsammans med några, vad menar du då? (Beror lite var man lägger betoningen, antingen på "varit" eller "tillsammans). Kan tolkas som att du haft förhållanden med dem, eller också att du haft sex med dem :)
Hur var det då? Jag längtar ju efter det på ett sätt, samtidigt är jag nervös inför det också.... Tänk om jag är där och så visar det sig att det var en fantasi som borde stannat vid det. Jag tror ju inte det, men hur vet man... Nåja, försöker man inte så får man ju heller aldrig veta!
Ja, jag har inte direkt koll på chattar så mycket heller. Efter att jag hade skrivit det till dig så kollade jag in
passagen.se (för jag har hört någon annanstans att där fanns en chat), men det visade sig att den hade lagt ner... Så nu vet jag knappt, jag får fundera på det!
Vi ska iväg snart och vara borta några veckor hos släktingar, så det ska bli trevligt! Mycket barn, så brukar bli väldigt intensivt, men samtidigt kul för både barn och vuxna... Vad ska du/ni hitta på?
Kram