• Perpum

Vänsterpolitiker dömer ut de V önskat få hit

Husby och Järvaområdet håller på att utvecklas till manliga enklaver som odlar kulturen som skapar jihadkrigare, det menar riksdagskvinnan Amineh Kakabaveh (V). Men hon får mothugg av etablerade nätverk i området.

Amineh Kakabaveh (V) har tre förslag på förändringar:

- Uppdraget för nämnden för Statligt stöd till Trossamfund måste ses över. Skattemiljoner kan inte finansiera uppbyggnaden av könssegregationskulturer, där kvinnliga präster är förbjudna, homosexualitet ses som synd och oskuldsetiken påtvingas medlemmarna.

- En omfattande utredning bör snarast tillsättas efter alla rapporter om "balkongolyckor", hedersmord som beskrivs som olyckor.

- Vi behöver en medborgarrättsminister, nu när könssegregation och etnisk segregering breder ut sig i Sverige. Medborgarrättsministern skall ha en klar uppgift att avskaffa könsapartheid på förorterna och i skolorna och se till att alla människor ska få samma rättigheter.

www.svt.se/nyheter/regionalt/stockholm/vaxer-mannens-diktatur-i-fororten
    Relaterat
    www.svt.se/nyheter/regionalt/stockholm/homosexuella-i-husby-hanas-i-hart-klimat

Vaknar V eller är hon säregen?
  • Svar på tråden Vänsterpolitiker dömer ut de V önskat få hit
  • Beowulf

Hon kör sitt egna race.
    Sen försöker hon göra det till männens fel.
    Så är inte fallet, det är Islams fel.

• Perpum
    Beowulf skrev 2015-06-24 22:33:45 följande:

Hon kör sitt egna race.
    Sen försöker hon göra det till männens fel.
    Så är inte fallet, det är Islams fel.

Nalin Pekgül (S) är inne på samma sedan länge.

Det är muslimska män och politiker som önskat hit dem.

Men vem jagar bögar, muslimska ungdomar. 
  • Gert

Nu blev det jobbigt. Hittills har det bara vara sverigedemokrater som har uppmärksammat problemen från politiskt håll.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Perpum
    Gert skrev 2015-06-25 16:58:43 följande:

Nu blev det jobbigt. Hittills har det bara vara sverigedemokrater som har uppmärksammat problemen från politiskt håll.

Även Nalin Baksi Pekgül i sossetoppen sedan länge tillbaks, då hon bor i eländet och har ofta klagat, skulle flytta därifrån då blod flöt utanför bostaden men backade ur.

Det är muslimska män och killar som jävlas och svenska politiker som önskat hit dem.

De som jävlas med bögarna där härstammar från länder där bögar avrättas. Vad säger Fredrik Federley?
  • Gert
    Perpum skrev 2015-06-25 18:04:44 följande:
    Även Nalin Baksi Pekgül i sossetoppen sedan länge tillbaks, då hon bor i eländet och har ofta klagat, skulle flytta därifrån då blod flöt utanför bostaden men backade ur.

Det är muslimska män och killar som jävlas och svenska politiker som önskat hit dem.

De som jävlas med bögarna där härstammar från länder där bögar avrättas. Vad säger Fredrik Federley?
    Nalin Pekgul är väl den enda och hon började få spotlight på sig när SD fick det.

Federley blev själv misshandlad nära sin bostad i Hammarby Sjöstad. Nu bor han väl också i Bryssel där han sitter i Europaparlamentet. En stureplansprofil som aldrig skulle kunna bo i ett invandrartätt område.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Perpum
    Gert skrev 2015-06-25 18:11:52 följande:
    Nalin Pekgul är väl den enda och hon började få spotlight på sig när SD fick det.

Federley blev själv misshandlad nära sin bostad i Hammarby Sjöstad. Nu bor han väl också i Bryssel där han sitter i Europaparlamentet. En stureplansprofil som aldrig skulle kunna bo i ett invandrartätt område.
    Kanske det men SD har funnits över 20 år och Nalin är visst oönskad i sossetoppen numera.

Jag han blev rejält slagen och är väl asylkramare, vet man av vilka?
  • Gert
    Perpum skrev 2015-06-25 18:38:02 följande:
    Kanske det men SD har funnits över 20 år och Nalin är visst oönskad i sossetoppen numera.

Jag han blev rejält slagen och är väl asylkramare, vet man av vilka?
    Nalin Pekgul är inte längre aktiv i partiet tror jag. Hon fick känna på partipiskan.

Ja, en av dom var invandrare och greps dagen efter misshandeln.

ingengornagot.blogspot.se/2010/11/frederick-federley-misshandlad-av.html
  • Perpum
    Beowulf skrev 2015-06-25 22:01:06 följande:

Ha ha det är fan fantastiskt.

www.expressen.se/debatt/hatkampanjen-mot-fororten-ar-rasistisk/

Hon främjar förtryck, islamofobi och rasism mot sin egen grupp Drömmer

Manijeh Mehdiyar, sociolog och doktorand, aktiv i Miljöpartiet

Maimuna Abdullahi, socionom och debattör, medlem i Muslimska Mänskliga Rättighetskommittén

Hör nog inte hemma här.
    Muslimska Mänskliga Rättighetskommittén är rentav farliga islamister vad jag sett. 
    Icke förvånande med en Miljöpartist och en Islamist ihop när vi har Mehmet Kaplan i regeringen..

Har dom missat Nalin Baksi Pekgül som är Kurd?

Svar på tråden Vänsterpolitiker dömer ut de V önskat få hit