• idasmat

Använder ni Tinder?

Hejsan! Jag har precis fastnat för en låt som heter Du Swipa Höger och har efter den låten börjat använda Tinder. 

Jag undrar nu om det är några fler som gör det här eller om ni har gjort det?

Vad tycker ni som använder Tinder om det? Funkar det? Någon kärlekshistoria någon kan bjuda på kanske? Eller är det mest bara för sexkontakt?

Swipa på så kanske ni hittar mig :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder ni Tinder?
  • Fredrikaa

Tror dock det är mycket vanligare än vad vi tror att man träffar varandra från nätet numera. Vet att en del försöker flörta här på FL också, får en del meddelanden från män som verkar väldigt ensamma. :P

• Knopp

Tinder är bra om man vill dejta någon snabbt. Tror dock det är svårt att hitta långvariga förhållanden där. Bra låt det där!

• Anonym (Frejs)

Hahaha vad rä det för låt egentligen! 

• Anonym (Frejs)

Okej, nu har den här satt sig i skallen på mig med. Måste skaffa tinder igen!

• idasmat
    Anonym (Frejs) skrev 2015-07-02 09:44:06 följande:

Okej, nu har den här satt sig i skallen på mig med. Måste skaffa tinder igen!

Haha! Förlåt :D Kan ha varit mitt fel, men visst är den härlig?
  • Anonym (Lovisas)

Ja det är klart man använder det. Finns många trevliga personer att prata med där 

• linusek

Väldigt effektiv app som fler singlar borde prova på. Den där låten med Emil Berg är overkligt bra också! Man måste dock ha haft Tinder för att förstå vad han sjunger om 

• Anonym (yesss)

Träffade min pojkvän genom tinder, så jag tycker appen var väldigt bra. 

Men det fanns massa knäppa människor också, fast det kan vara väldigt underhållande det också. ;)

Svar på tråden Använder ni Tinder?