• KillBill

Vladimir Putins lakejer (SD) har gjort det igen!

Detta är vidrigt.

www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article20943294.ab

Undrar vad alla sverigedemokrater, som brukar anse att man ska uppföra sig väl i parlamentet, tycker om att sverigedemokraternas ledamot i Europaparlamentet , Kristina Winberg ställde sig upp och skränade i under omröstningarna.

- Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Svar på tråden Vladimir Putins lakejer (SD) har gjort det igen!
  • Gert

Aftonbladet är vidriga ja. De sprider sin agendasättande anti-SD förljugande vänsterextrema bajsjournalistik.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • KillBill
    Gert skrev 2015-06-10 20:16:58 följande:

Aftonbladet är vidriga ja. De sprider sin agendasättande anti-SD förljugande vänsterextrema bajsjournalistik.

Haha, inte ens du Gert kan försvara SD för detta.
    - Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-06-10 20:24:08 följande:
    Haha, inte ens du Gert kan försvara SD för detta.
    Du tror väl inte att jag läser Aftonbladets dynga?

Som vanligt griper skvallertidningarna efter halmstrån och gör en höna av en fjäder och försöker lura sina läsare. Ganska roligt att Aftonbladet har lägre förtroende än vad Sverigedemokraterna har.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Det är ganska ironiskt att SD blir anklagade för att vara Putinister när SD var det enda parti som varnade för hotet från öst när inga andra partier gjorde det. De andra partierna hade fullt upp med att nedrusta försvaret istället. 

• nihka
    KillBill skrev 2015-06-10 20:13:56 följande:

Detta är vidrigt.

www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/article20943294.ab

Undrar vad alla sverigedemokrater, som brukar anse att man ska uppföra sig väl i parlamentet, tycker om att sverigedemokraternas ledamot i Europaparlamentet , Kristina Winberg ställde sig upp och skränade i under omröstningarna.

SD sitter ju med i en extremhögergrupp i EU så det är klart att de håller med extremhögergrupperingar när de tar ställning.

Jag är inte allas förvånad över att SD försöker stjälpa vad EU vill åstadkomma över lag eftersom SD inte vill att Sverige ska vara med i EU, men att gå så lång som att försöka stoppa kritik mot Putins politik är ju ett skrämmande ställningstagande.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-06-10 20:36:49 följande:

Det är ganska ironiskt att SD blir anklagade för att vara Putinister när SD var det enda parti som varnade för hotet från öst när inga andra partier gjorde det. De andra partierna hade fullt upp med att nedrusta försvaret istället. 

SD bedöms baserat på hur de faktiskt har agerat. I EU har SD röstat Putinvänligt i flera år.
  • KillBill
    Vanillaextract skrev 2015-06-10 20:38:13 följande:

Jag har ingen åsikt sålänge det kommer från opålitliga källor.

Så EU parlamentarikern Cecilia Wikström är opålitlig? I så fall kommer vi inte längre tror jag
  • KillBill
    Garnnystanet skrev 2015-06-10 22:08:29 följande:

Missförstå mig rätt Nihka. Har gjort lite research över din inläggshistorik och den är både extrem i retorik och i antal. Jag förstår att det är ett känsligt område för dig som jag nu tar upp?

Skulle man slå upp den tid som du varit inloggad här så skulle det motsvara två heltidsarbeten och det säger såklart en del om hur ditt liv ser ut.

Du klagar väldigt ofta över dem som har heltidsarbeten och är "fascister", ofta är hatet riktat emot dom 1,4 miljoner Sverigedemokrater som kanske klipper ditt hår, lagar din bil eller som sköter din hemförsäkring?

På något sätt verkar hela ditt liv kretsa kring detta forum och till det hat du känner emot dem som - om jag ska utrycka mig snällt - frigjorde sig från muren 1989. Det är väldigt många människor som du hatar och som du anser vara upphov till din livsleda och dina tråkiga dagar.

Jag vet att det inte är lätt att bryta sig lös ifrån strukturella och sektliknande miljöer men jag vet av erfarenhet att det GÅR. Vad skulle du säga om att det idag i Sverige fanns en motsvarighet till EXIT?

Kontakta mig via PM eller mejl om du börjar tröttna på att projicera det hat som barndomen lämnat efter sig, allt går att bearbeta om man bara vill.

Att vara en långtidsarbetslös kommunist eller nazist efter 30-års ålder är knappast någon önskedröm, de flesta som inte söker stöd tar slutligen livet av sig vet jag av erfarenhet. Gör INTE det.

vivianne.k@home.se

Fy fan vilken läskig människa du verkar vara !
  • nihka
    KillBill skrev 2015-06-10 22:12:24 följande:
    Fy fan vilken läskig människa du verkar vara !
    Gör som jag - ignorera. Han är inte värd att uppmärksammas. Det vet han om och det är därför han skriver som han gör - i hopp om att få uppmärksamhet.
Svar på tråden Vladimir Putins lakejer (SD) har gjort det igen!