• Hf14

HJÄLP VILL GÅ NER 2KG PÅ 3 DAGAR!

Hej jag behöver snabbt några tips på hur man går ner 2 kg jätte snabbt!

• Svar på tråden HJÄLP VILL GÅ NER 2KG PÅ 3 DAGAR!
  • Tow2Mater

Sluta ät och drick minimalt med vatten?

Byt ut jeansen mot tunna korta shorts?

• Aniiee

Klä av dig naken och gå på toa....

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • kasovi
    Aniiee skrev 2015-06-09 22:11:02 följande:

Klä av dig naken och gå på toa....

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Guapa

Som student kunde jag gå ner 2-3 kilo på en natt efter en blöt kväll. Så ansenliga mängder alkohol i kombibation med ytterst begränsat med annan vätska är mitt tips. Ta en bastu på det så är du definitivt hemma!

• Pentra

Genom magsjuka? För ett antal år sedan så råkade min dotter ta med sig magsjuka hem från skolan. Jag fick en rejäl omhång av detta och inom loppet av två intensiva dygn så hade jag tappat över 5 kg... ... /Pentra

• bellis101

Om du rör dig väldigt mycket hela dagarna och skippar alla kolhydrater så kan du säkert gå ner så pass mycket i vattenvikt. Men VARFÖR vill du gå ner så pass på bara några få dagar? Snabb viktnedgång är aldrig rekommenderat och sällan hållbart. 

För övrigt borde vågen åka ut genom fönstret, använd spegel, måttband och mående istället.

• Hf14

Jag åker snart till turkiet och vill ha en snygg kropp. Men jag har redan gått ner 3kg men mitt mål är att gå ner 5kg. Jag är typ 1.64 och väger 54kg

Svar på tråden HJÄLP VILL GÅ NER 2KG PÅ 3 DAGAR!