• Novembersmile

Pergotime med andra barnet, Start i JUNI.

Hej. 

Då var det dags igen. Har precis börjat äta primolut nor för att få mens. Sedan blir det en dubbelkur pergotime. 
    Har sedan tidigare en son som blev till med lite hjälp av pergotime. Lyckades på andra kuren (dubbelkur) och han blir 2 år i augusti.

Vore roligt om fler är på gång eller ska starta bebisverkstaden. 

Någon som har någon erfarenhet av pergotime med andra barnet? Hur lång tid tog det? 

:) 

• Svar på tråden Pergotime med andra barnet, Start i JUNI.
  • Snobbs

Lyckades på andra enkelkuren med första barnet och har precis avslutat första enkelkuren för försök med ett andra barn. Bim ca 14/6.

• Novembersmile

Okej! Spännande! Jag borde få mens senast 13 juni, och sedan börja med pergon dag 5-9. Hur har du mått nu ? Skillnad från första pergokurerna med 1:a?

BF 2013-08-05
  • Snobbs

Förra gången hade jag galet mycket akne är det enda jag minns. Denna gång hade jag helt galen migrän och trötthet i 2-3 veckor.

• Novembersmile

Ok! Spännande att se hur det blir för mig denna gång! Hade sjukt ont i tuttarna sist!

BF 2013-08-05
  • Jossifatmi

Hej allihop,

Jag e helt nu här men känner att jag behöver prata med människor som förstår mig för tillfället. Ska börja min andra kur med pergotime nu men den här ggr kom mensen av sig själv o d e ju positivt :)! Hur går det för er??

• Novembersmile

Mens ikväll , så till veckan börjar jag min första kur ! Dubbelkur! ;) men hur ska jag räkna dagarna? Fick ju mens ikväll men ska jag räkna denna dag oxå? Eller börja räkna i morgon?

BF 2013-08-05
  • Jossifatmi

Jag fick till mig nu att börja räkna från den dagen blodet är klarrött. Man ska inte räkna om det bara kommer lite på pappret när man torkar sig. Kag fick lite igår och typ inget idag så jag hoppas den kommer igång imorgon ordentligt. Förra månaden åt jag en enkelkur och va på kontroll där ett fint ägg visades men tyvärr blev d inte befruktat. För fyra år sedan räckte det med ett försök för att bli gravid med min dotter.

• kesokeso

Hej :) Hoppar in här. Har idag börjat min andra kur med pergo. Hade två ägg förra månaden men blev tyvärr inget då... har försökt ett år med ett syskon till vår dotter på 3,5. Tog 18 mån med henne "naturligt"..

• Novembersmile

Hej och vad roligt att vi blir fler! Jag började oxå min första kur Pergo idag, dubbelkur. Hoppas det visar några fina ägg nästa torsdag när jag ska på vul!

BF 2013-08-05
  • Jossifatmi

Spännande :)! Jag fick min mens utan provera den här ggr vilket e positivt. Börjar mes enkelkur pergo på fredag. Håller tummarna för er alla:)

• Snobbs

Detta verkar fungera väldigt olika hos alla. Även från behandling till behandling. Har följt er men inte orkat skriva. Har bara en jättemärklig cykel just nu
    Neg, helvitt, äl cd 12-25
    Pos äl cd 26, bim cd 40
    Svaga streck på äl cd 27-42
    Pos äl cd 43, neg gravtest, ny bim cd 57
    Neg äl, helvitt cd 44-

• Snobbs

Detta verkar fungera väldigt olika hos alla. Även från behandling till behandling. Har följt er men inte orkat skriva. Har bara en jättemärklig cykel just nu
    Neg, helvitt, äl cd 12-25
    Pos äl cd 26, bim cd 40
    Svaga streck på äl cd 27-42
    Pos äl cd 43, neg gravtest, ny bim cd 57
    Neg äl, helvitt cd 44-

Svar på tråden Pergotime med andra barnet, Start i JUNI.