• Anonym (Penis)

Jag har storlek 12 vid stånd (Penis)

Vid stånd har jag storlek tolv cm. Är litet?

Skulle det kunna känna njutningsbart, eller är det bara tråkigt vid den storleken? :8

Jag mår faktiskt väldigt, väldigt dåligt på grund av detta. Känner skam och mår rent allmänt dåligt och ångest över att det inte kommer kännas någonting när jag har sex. Då menar jag för kvinnorna, att det inte kommer kännas skönt för de. Den oron har jag!. . . .

• Svar på tråden Jag har storlek 12 vid stånd (Penis)
  • Anonym (Less)

Det finns en triljon trådar om kukstorlek i sexforumet, läs i dem så kommer du se att många kvinnor inte tycker storleken är viktig.

• Anonym (tjejen)

Hej!
    Jag är en tjej. Tycker inte att tolv cm är något att reagera över. Var med en kille som hade mindre än så, och han var väldigt ivrig med att vara bra på annat. Han var inte osäker av sig och vi hade det jättefint ihop :) Såklart kan det finnas tjejer som bryr sig, vad vet jag. Personligen skulle jag inte reagera på din storlek överhuvudtaget.

Tråkigt att du mår dåligt över detta. Hoppas mitt inlägg gör att det känns bättre. Lycka till!

• Anonym (Penis)
    Anonym (tjejen) skrev 2015-05-31 21:35:53 följande:

Hej!
    Jag är en tjej. Tycker inte att tolv cm är något att reagera över. Var med en kille som hade mindre än så, och han var väldigt ivrig med att vara bra på annat. Han var inte osäker av sig och vi hade det jättefint ihop :) Såklart kan det finnas tjejer som bryr sig, vad vet jag. Personligen skulle jag inte reagera på din storlek överhuvudtaget.

Tråkigt att du mår dåligt över detta. Hoppas mitt inlägg gör att det känns bättre. Lycka till!

Det gjorde den faktiskt . .. Tack skall du ha!

När jag är ändå är anonym kan jag helt öppet säga att jag är nykterist. Men kommer att träffa en dam som jag tycker om. 

Säger inte att det skall hända något samma kväll. Men om det skulle bli hon & jag, då kommer vi ju garanterat ha intimt upplevelse, och då vill jag gärna, mer än gärna få henne att njutas. Njuter hon, så skulle jag njuta rent psykiskt!

Bryr inte så jättemycket hur jag skulle uppleva av själva samlaget, vill bara att hon skall ha det skönt helst!

Tack för ditt svar!
  • Anonym (H)

Min pojkväns penis är också runt 12 cm. Men jag tycker inte att det är för lite, jag njuter jättemycket när vi har sex. Jag skulle vara tillsammans med honom även om han hade typ 7 cm, eftersom jag älskar honom så mycket. 
    Så du behöver inte oroa dig!

Svar på tråden Jag har storlek 12 vid stånd (Penis)