• Morgonda

Nyfiken på kvinnokläder

Jag är en 23årig kille här som varit sugen på att klä mig i kvinnokläder. Jag identifierar mig inte som kvinna och tror inte jag är trans. Homosexuell är jag nog inte heller, lite nyfiken men tänder normalt inte på män. Klädintresset är mer sexuellt. Jag har bara provat kort i ett par trosor som jag sen slängde för att jag skämdes...

Finns det kvinnor som tolererar sådant och är förstående i ett förhållande? Bör jag utforska det eller försöka bli av med tankarna?

Har varit sugen på att prova men är alldeles för blyg för att köpa något i affär. Allt är så dyrt också, och jag vet inte ens mina storlekar... Hade varit trevligare att köpa av någon på riktigt, men att köpa trosor av folk så verkar själva grejen vara att de ska vara snuskiga, och dyra.

Någon som har några tankar kring sådant?

• Svar på tråden Nyfiken på kvinnokläder
  • Anonym (Loveit)

Säger bara: Go for it! Du lever bara en gång. Lika bra att testa och njuta. Tycker det är en enormt erotisk känsla att gå runt i kvinnokläder. Favoriten är tunna sommarplagg, ex kjolar, klänningar och tunikor. Även underkläder. Är hetero och gift. Har dock valt att hålla det för mig själv. Köp på nätet. HM/Haléns är billigt och anonymt. Angående storlekar så testa dig fram. 

• Anonym (lycka till.)

Kör på det är ditt liv som du ska må bra i ,så länge ingen blir skadad.

Finns massor av tjejer som inte skulle ha något som helst mot det och lika många som inte skulle fixa det ,Men dessa tejer är ju inte din typ så det är ju inte bland dem du ska söka partner .

• Anders 386

Känner igen mig från yngre år. Min fru kom på mig och det blev lite krisigt ett tag. Jag tror det är svårt att hitta kvinnor som är OK med det. Dom flesta kvinnor vill ha en "manlig" man - och det är extremt omanligt att klä sig i sexiga kvinnounderkläder. Men så klart du ska leva ut det - men i din ensamhet. Jag ångrar inget, det gav mig många sexiga stunder. Tungan ute

Intresset har minskat med tiden, men nån enstaka gång kan jag testa min frus spetstrosor, men nu mera på kul än av kåthet.Glad

• janne  sprut

Förr sprutade jag i fruns sting när jag runkade nu viker jag dom åt sidan kör in kuken när det ska gå sprutar jag på utsidan av stingen lite kinky drar sedan med kuken på fittan mmm

• nyfiken 1000

inget fel att man ha kvinokläder på sig ,de är bara kläder .fins ingen han och hon klä på dig va du tycker om .vi pratar om jämställdhet hella tiden o vi vågar inte ha kvinokläder på oss ..

• Transmission

Hej

Sätt igång och klä dig som du vill, det är en underbar känsla. Så länge du är singel behöver ju ingen få veta. När du sedan träffar en tjej som du tycker om så råder jag dig att inte säga något så länge du vill behålla henne. Inte många kvinnor som klarar att hantera detta trots att de själva ogenerat kan svassa runt i typiskt manliga kläder. Finns numera bra sidor där du kan köpa allt från trosor till lackstövlar i stora storlekar. Underkläder köper du från de vanliga stora postorderföretagen. Trosor, strumpor, stayups, strumpbyxor mm kostar inte många tior. Lycka till och ha det så mysigt.

• jayloo

Min gubbe använder mina trosor, trosor han köpt i butik eller trosor han snattat hemma hos folk vi känner. Han har även träningstights som e för dam.

• Anonym (hett)

Jag hade kunnat tända på en man i kvinnokläder, gillar det könsöverskridande:)

Jag tycker du ska utforska absolut, se om det är övergående eller en del av dig. Handla begagnat kanske? Tradera är anonymt och bra, också ganska vanligt att par har ett konto så ingen tycker det är konstigt att du köper en klänning utan antar att det är till din partner.

Säger du längd, vikt och kroppstyp så ska jag försöka hjälpa dig med storlek.

Svar på tråden Nyfiken på kvinnokläder