• Anonym (???)

Vad hände?

Vad hände med tråden om tjejen som inte ville ha bonusbarnen halvtid längre?

Vet ni vilken jag menar?

• Svar på tråden Vad hände?
  • Anonym (???)

Ingen som vet vilken tråd jag menar?

• Anonym (???????)

Undrade jag också? Förhoppningsvis var det ett troll.

• Ess

Jo jag vet vilken du menar, jag var inne och skrev i den igår. När jag skulle kolla den senare så var den borta.
    Stämningen i tråden började bli åt det otrevligare hållet, så jag gissar att det ballat ur riktigt och att den blivit anmäld och bortplockad.

• BioBonus

Synd när en hel tråd med intressant frågeställning försvinner helt och hållet. Men det landar rätt snabbt o personliga påhopp i den här delen av forumet så det är väl kanske inte så konstigt.

• Anonym (???)

Ja synd. jag hade massor av 'viktiga' åsikter jag ville delge :) men men...

• BioBonus

Det var väl lite för många som kände att det var viktigt att komma med personliga påhopp... Inte alla som klarar av att hålla sig sakliga tyvärr, när de sitter bakom anonymitetens skyddande mur.
    Tillmälen som man aldrig skulle kalla någon IRL kastas glatt omkring till höger och vänster, som vidriga människa/du är sjuk i huvudet etc.
    Slutade bara folk med den typen av idioti så skulle väldigt många trådar vara mer konstruktiva i det här forumet än vad de är idag.
    Det verkar tyvärr dock som att det finns väldigt många människor här inne som mår bra av att vara elak mot främlingar - obegriplig mentalitet om du frågar mig.

• Anonym (???)
    BioBonus skrev 2015-05-21 15:15:11 följande:

Det var väl lite för många som kände att det var viktigt att komma med personliga påhopp... Inte alla som klarar av att hålla sig sakliga tyvärr, när de sitter bakom anonymitetens skyddande mur.

Tillmälen som man aldrig skulle kalla någon IRL kastas glatt omkring till höger och vänster, som vidriga människa/du är sjuk i huvudet etc.

Slutade bara folk med den typen av idioti så skulle väldigt många trådar vara mer konstruktiva i det här forumet än vad de är idag.

Det verkar tyvärr dock som att det finns väldigt många människor här inne som mår bra av att vara elak mot främlingar - obegriplig mentalitet om du frågar mig.

Ja det är faktiskt himla synd :(

Samtidigt tycker jag nästan det är ett intressant fenomen, den här anonyma elakheten som verkar vara så utbredd... Det hade varit intressant att veta vem det är som beter sig såhär, om det är 'vanliga' människor utåt sett.
  • smulpaj01
    Anonym (???) skrev 2015-05-21 15:08:31 följande:

Ja synd. jag hade massor av 'viktiga' åsikter jag ville delge :) men men...

Blir lite nyfiken. Kan du inte delge dem här? Kanske att ts från den andra tråden alternativt andra i liknande situation kan bli hjälpta av det?
Svar på tråden Vad hände?