Är detta droger?
Jag såg en snubbe tappa denna ur sin ficka. Nyfiken i en stut är jag och undrar om någon känner igen vad det kan vara? Det ser ut som löv, små kvistar och frön liknande nejlikor fast mindre och ljusa.
Jag såg en snubbe tappa denna ur sin ficka. Nyfiken i en stut är jag och undrar om någon känner igen vad det kan vara? Det ser ut som löv, små kvistar och frön liknande nejlikor fast mindre och ljusa.
Haha hade lämnat till polisen om jag var i Sverige, men befinner mig i en öststat och tänker inte närma mig dessa poliser med droger i handen under några omständigheter alls.
Skickade ut till en vän som brukar veta, hon hade visst frågat runt och säger nu att det är "riktigt bra grönt, alternativt spice"
Skaffade ett konto på Flashback, men får inte starta trådar. så det var inte till någon större hjälp :p
Men tar hem det och tar kort på det.
Du låter som du otroligt klever.
Låter som en helt otrolig historia du återger.
För du kan väl inte på allvar påstå du är så dum, att du tar hem nått som mycket möjligtvis är droger?
Att du hittat på allt, låter mer troligt.
Än att du säger du är rädd för polisen och droger, men ser till du gör dig skyldig till innehav.Faan, kan undra detta 1000ggr till, men hur korkad är du?
Jag är inte rädd för droger, inte för polisen heller. det är väl skillnad på att gå fram till en polis och säga hej, kolla vad jag har, knark! och att ha det i fickan, alla har väl någon gång haft lite knark på fickan menar jag? Tror du polisen är någon slags övermänniskor som bara VET vem som har droger på sig? Då ska jag berätta för dig att det är dom inte. Jag vet inte ens vad det är som låter helt otroligt. Att det finns påsar med växter i? att någon kan undra vad det är? att man kan befinna sig utanför Sveriges gränser? att människor tappar saker? Om du ens tycker det verkar märkvärdigt på nått sett är jag ledsen för din skull. Lämna datorn och gå ut, det händer saker där ute!
Det händer båda saker i mitt hem och utanför, som jag tar del av.
Så vad menar du med detta?
Sen vad spelar det för roll om poliser är övermänniskor eller inte?
Du utsätter ju dig för en risk, som du gav intrycket av var rädd för ska ske.
En normal människa, hade antingen bara tittat på den och gått vidare, eller sagt nice lite gratis cannabis och stoppat ner det i fickan.
Ditt beteende är lite udda, minst sagt!
Det där är inte marijuana.
Kan vara, färgen som kameran ger, är av låg kvalitet.
Och ser ut av att vara frön i det som liknar nejlika.
Kan man säga till 100% att det är cannabis, nä det tycker jag inte.
Men rätt så troligt.
Ser ut som Spice
Kan vara, färgen som kameran ger, är av låg kvalitet.
Och ser ut av att vara frön i det som liknar nejlika.
Kan man säga till 100% att det är cannabis, nä det tycker jag inte.
Men rätt så troligt.
Bildkvalitén är usel, och är det frön i.
Så blir det mindre blomma över.
Skickade ut till en vän som brukar veta, hon hade visst frågat runt och säger nu att det är "riktigt bra grönt, alternativt spice"
Äh, ser inte ut som grönt heller. För mycket frön och fel form. Men kan ha fel.
Jag är inte rädd för droger, inte för polisen heller. det är väl skillnad på att gå fram till en polis och säga hej, kolla vad jag har, knark! och att ha det i fickan, alla har väl någon gång haft lite knark på fickan menar jag? Tror du polisen är någon slags övermänniskor som bara VET vem som har droger på sig? Då ska jag berätta för dig att det är dom inte. Jag vet inte ens vad det är som låter helt otroligt. Att det finns påsar med växter i? att någon kan undra vad det är? att man kan befinna sig utanför Sveriges gränser? att människor tappar saker? Om du ens tycker det verkar märkvärdigt på nått sett är jag ledsen för din skull. Lämna datorn och gå ut, det händer saker där ute!
Tycker det ser ut som dålig marijuana, typ lite skörderester. Mycket blad och kvistar, så "high grade" är det knappast frågan om.
Om det nu är droger alls, det kan ju vara något helt annat också i teorin. Men förpackningen och omständigheterna gör ju att man associerar till droger helt klart.