Jag kommer aldrig ta studenten
Vet inte om detta blev rätt kategori, men vill vara anonym och detta är en stor sorg för mig och jag behöver få skriva av mig.
I år, om bara dryga 1 månad tar dom flesta 96or studenten. Men inte jag. Jag var tvungen att hoppa av gymnasiet redan efter ett halvår i första ring. Lider av adhd och svåra återkommande depressioner samt trötthetssyndrom. Alla dom tre ovan satte stopp för min skolgång. Jag mådde uruselt psykiskt och fysiskt i långa perioder (gör fortfarande) och var tvungen att hoppa av skolan. Vissa dagar kunde jag knappt ta mig ur sängen. Att ens gå ut på en promenad på 10 min krävde mycket både fysiskt och psykiskt och jag var ofta helt slut. Mådde fruktansvärt dåligt i perioder. Att gå i skolan gick inte att tänka på. När jag väl gick i skolan så var jag rätt utanför, var inte som alla andra.. Blev lite halvt mobbad. Jag har egentligen aldrig gått i skolan, lite i perioder. Har inga fullständiga betyg från nian tillexempel. Och jag bara tänker att, tänk om jag kunde tagit mig själv i kragen, då hade jag också stått där med en stundentmössa på huvudet, med stolta föreldrar. Jag känner mig så misslyckad.. Varför kan alla förutom jag? Jag borde ha försökt mer. Min framtid ser så dyster ut, hur ska jag få jobb?.. Mitt hjärta gråter ständigt. Varflr just jag? Jag har ingen framtid..
Jag behövde få skriva av mig. För detta tär på mig så fruktansvärt :(