• lindakarlsson4380

Bebisverkstaden börjar i juni 2015

Hej!

Jag och min sambo som båda är 23 år gamla har äntligen kommit överens att börja bebisverkstaden nästa månad. Jag studerar till sjuksköterska och hat gått halva utbildningen nu till juni. Vi har varit tillsammans i 8 år och bott tillsammans i 5 år.

Är det någon mer där ute som ska försöka bli med bebis nu i krokarna? :) vore roligt att följas åt och alla andra trådar är så pass mycket skrivna i redan så ville starta en helt ny så man kan vara med från början.

Förbereder ni er med någon speciellt? Jag har nyss beställt ägglossningstest och folsyra.

• Svar på tråden Bebisverkstaden börjar i juni 2015
  • Yennie88

Idag på sambons födelsedag fick vi detta resultat.

7:e försöket var det denna gång.

• hennaah
    Yennie88 skrev 2015-11-26 10:02:05 följande:

Idag på sambons födelsedag fick vi detta resultat.

7:e försöket var det denna gång.

Men åh va roligt!! Stort grattis!! Vilken födelsedagspresent alltså :)
  • Fsake

Grattis Yennie88! Bra present :) när får du BF? Vi har en tråd på FB för oss med BF i juli/augusti om du vill komma med där :)

• Yennie88

Mitt BF blir 2/8.

Ja jag kan gärna gå med i den gruppen, hur går det till? Jag är inte så aktiv där men det borde jag ju klara av.

• lindakarlsson4380

Grattis till er som plussat!! Gud vad roligt :D Själv gick jag in i v.30 igår och jag kan inte förstå hur det kan ha gått såhär fort!!

• Fsake

Kolla i gruppen BF juli/augusti. Finns en länk där

Yennie88 skrev 2015-11-27 09:34:29 följande:

Mitt BF blir 2/8.

Ja jag kan gärna gå med i den gruppen, hur går det till? Jag är inte så aktiv där men det borde jag ju klara av.

• Fsake

Vad snabbt tiden gått!!

Snart har du bebis här

lindakarlsson4380 skrev 2015-12-04 06:53:06 följande:

Grattis till er som plussat!! Gud vad roligt :D Själv gick jag in i v.30 igår och jag kan inte förstå hur det kan ha gått såhär fort!!

• Hallonen
    lindakarlsson4380 skrev 2015-12-04 06:53:06 följande:

Wow! Så spännande, snart har ni den lilla bebisen hos er. Tog det sig på första försöket för er? :)
  • Yennie88
    Fsake skrev 2015-12-04 08:21:16 följande:

Kolla i gruppen BF juli/augusti. Finns en länk där

Jag hittade länken men vill inte gå med i en grupp som inte är hemlig. Vill inte att alla ska se ännu, och speciellt inte Facebook:-P
  • Fsake
    Yennie88 skrev 2015-12-06 09:26:48 följande:
    Jag hittade länken men vill inte gå med i en grupp som inte är hemlig. Vill inte att alla ska se ännu, och speciellt inte Facebook:-P
    Gruppen syns inte i ditt flöde. Andra kan hitta gruppen om de söker på den, men varför skulle dem göra det :)
  • lindakarlsson4380
    Hallonen skrev 2015-12-06 09:42:24 följande:

Wow! Så spännande, snart har ni den lilla bebisen hos er. Tog det sig på första försöket för er? :)

Ja det gjorde ju det, så otippat :D
  • Emeigh 89

Ville bara dela med mig av en bild på min godbit som tittade ut i onsdags i vecka 37+0. Känns som nyss han bara var ett plus på en sticka :)

• lindakarlsson4380
    Emeigh 89 skrev 2016-01-19 13:37:44 följande:

Ville bara dela med mig av en bild på min godbit som tittade ut i onsdags i vecka 37+0. Känns som nyss han bara var ett plus på en sticka :)

Åh grattis! ????????
  • hennaah
    lindakarlsson4380 skrev 2016-01-31 10:29:29 följande:

V.38 här och förlossningen närmar sig med stormsteg, hur länge har ni andra kvar? :D

Men Gud vad snabbt tiden går!! Känns ju som häromdan man gick med i tråden och allt.. Men va spännande för dig/er! Jag gick in i vecka 26 igår så, det går framåt här med! :)
  • Fsake
    lindakarlsson4380 skrev 2016-01-31 09:29:29 följande:

V.38 här och förlossningen närmar sig med stormsteg, hur länge har ni andra kvar? :D

Jag är i vecka 17 så sakta framåt :) längtar till juli när jag har BF :)
  • Yennie88

Jag går in i v.15 idag, lång tid kvar men det känns som att dessa veckor gått väldigt fort. Hoppas resten går lika fort. Snart halvvägs!

• Fsake
    lindakarlsson4380 skrev 2016-02-16 11:26:26 följande:

VARNING FÖR BILD!!!!!!!

Vad tror ni? Bf imorgon.. är det slemproppen?

Vet inte.inte så bra på slemproppar :). Hur har det gått? :)
Svar på tråden Bebisverkstaden börjar i juni 2015