Carrey skrev 2015-05-04 20:55:53 följande:
Oj va lika våra historier är. Skönt att det finns fler man kan prata av sig med här på FL. Ibland känns det som att jag är den enda i hela världen som inte kan få barn, men så är det ju inte.
Jag har inga symptom alls. Har du?
Brukar du tjuvtesta?
Jag brukar börja tjuvtesta på ruvardag 9. På ett sätt har det varit lättare för mig då när det har visat negativt så har det sjunkit in lite mer för varje dag jag testat att det inte blir någon bebis. Skulle jag testa dag 15 bara så blir svaret så pang bom bara. Svårt att förklara men du kanske förstår hur jag menar.
Jag håller med dig, just nu känns det som om alla får fina plus på stickan och att jag är den enda som aldrig får det!
Jag har absolut inga symptom alls, smärtan i brösten av börjat avta också, den har inte alls varit lika illa som de andra gångerna men denna gången så har jag lutinus vaginaltabletter, tidigare så har jag haft Crinone så det kan säkert ha med det att göra också.
Jag har däremot haft en jäkla ledvärk i benen, ständigt, ända sedan insättningen, vet inte vad det beror på, jag brukar ha ledvärk i benen när jag har feber, är väldigt trött eller någon dag innan mensen ska komma men då rör det sig bara om en dag eller en kväll om det beror på sömnbrist.
Annars känner jag absolut ingenting och ena stunden tänker jag att det är bra då man har läst om många som inte har känt någonting och sen plussat och andra stunden tänker jag att jag borde känna något om det finns något i min kropp som växer, att jag inte borde känna mig så "tom".
Min bästa kompis har också gått igenom IVF, hon plussade i februari och hon sa att hon absolut inte kände någonting förutom andfåddhet, det känns ju bra att höra men då hänger jag upp mig på andfåddheten, att jag inte är det, jag blir så arg på mig själv, man analyserar sönder precis allting!!!!!
Jag har alltid börjat tjuvtestat vid dag 7, och som jag skrev tidigare så har jag alltid trott att det var kört så har det fortfarande varit minut på dag 10-11 så har jag bara inväntat mensen, som då har dykt upp.
Jag ska tjuvtesta på fredag, ska åka iväg till storstaden och bo på hotell över helgen med ett gäng kompisar, är det så att det mot förmodan skulle bli ett plus så kan jag berätta som det är för den bättre kompisen annars så får jag väl skylla på att jag går på penicillin eller något sånt, dem kommer reagera om jag inte dricker någon alkohol och vi är väldigt hemliga med vad vi har gått igenom.
Jag tänker precis som du, tjuvtestar man så hinner man bearbeta det negativa resultatet om det blir så!
Har du testat idag??