• Jordgubbarochmjölk

Passo Barnvagn

Såg en barnvagn på stan som jag tror hette Passo. Föll mig verkligen i smaken och försöker få upp info om den. Någon som vet något om denna vagn? Pris? Finns den att köpa i Stockholm? När jag söker får jag mest upp blocket och Göteborg...

• Svar på tråden Passo Barnvagn
  • Patrik L

Den heter Passo och tillverkaren heter Euro-Cart, och dom är sjukt bra :) jag och min sambo köpte en svartgrå sån på ebay för under 2800 plus frakt och vi fick hem den från Tyskland på under en vecka :)

Du kommer inte bli besviken om du köper en sån iaf, alla tillbehör man kan tänkas behöva medföljer, och den är jättelättkörd och att byta mellan sittdel/liggdel och babyskydd är hur enkelt som helst :) dessutom är den väldigt stabil ^^

• Sanazi

Hej

Vi har en till vår 2 månader tjej. Sjukt bra och väldigt nöjd med den. Fick med liggdel,sittdel, bilstol, skötväska, myggnät och regnskydd. Den är lätt och smidig att köra.

Finns att provköra, känna och klämma på Helenelund Sollentuna de heter eurobabies

• Jordgubbarochmjölk
    Sanazi skrev 2016-06-03 08:59:45 följande:

Hej

Vi har en till vår 2 månader tjej. Sjukt bra och väldigt nöjd med den. Fick med liggdel,sittdel, bilstol, skötväska, myggnät och regnskydd. Den är lätt och smidig att köra.

Finns att provköra, känna och klämma på Helenelund Sollentuna de heter eurobabies

Tack för tipset! Vad kostade den med alla dessa prylar till?
  • Kolan91

Gammal tråd men testar om någon svarar.

Jag funderar på denna vagn.. på bilderna ser sittdelen lite ranglig ut. Någon som upplevt det eller är den också robust och stabil som liggdelen? :)

Svar på tråden Passo Barnvagn