När är det dags att köpa stringtrosor till sin dotter?
När tycker du det är dags att introducera stringtrosor för sin dotter?
Man ska absolut inte förbjuda någon att ha vissa underkläder lika lite som man ska tving någon att ha någon vissa underkläder.
Nu kan det ju vara så att ts dotter inte gillar att handla kläder och att hon litar på att sin mamma köper kläder som hon gillar. Men nu står det inget om dotter som vi vet ju inte om det är så att hon själv vill ha string eller inte.
Varför string? Trodde det var so last year, bara medelålders kvinnor på charterresor som desperat jagade en svunnen ungdom som använde såna nu för tiden. Boxer och hipster är väl mera normalt på ungdomar nu?
Tycker jag du inte skall göra. Stringtrosor är inte alltid av godo. Kan leda till svampbesvär. Och VARFÖR vill DU introducera dom TS?
Varför string? Trodde det var so last year, bara medelålders kvinnor på charterresor som desperat jagade en svunnen ungdom som använde såna nu för tiden. Boxer och hipster är väl mera normalt på ungdomar nu?
Man ska absolut inte förbjuda någon att ha vissa underkläder lika lite som man ska tving någon att ha någon vissa underkläder.
Nu kan det ju vara så att ts dotter inte gillar att handla kläder och att hon litar på att sin mamma köper kläder som hon gillar. Men nu står det inget om dotter som vi vet ju inte om det är så att hon själv vill ha string eller inte.
Precis!!! Huvudsaken är ju att man väljer de underbraller som är INNE!!!
Fy tusan för att välja nåt annat liksom.
Det gick hon och köpte själv när hon tyckte det var dags.
Aldrig, nu har min dotter så god smak att hon skippar sånt fult
Skulle aldrig introducera string till min dotter någonsin. Ser ingen anledning alls. Däremot skulle jag inte heller förbjuda det om hon kommit upp i tonåren och själv sa att hon ville ha string.