Be om ursäkt? - För sin målägare . .
Jag vill hemskt gärna be om ursäkt. Berätta om att jag har gått på terapi rätt länge, och är klarare i skallen. Och vill gärna be om ursäkt.
Jag mår otroligt dåligt för det jag gjort, och därför vill jag säga förlåt.
Det kan väl kännas skönt för de också att veta att jag inte är farlig? Jag är den gamle tillbakadragne mannen, som jag i princip alltid ha varit.
Det fanns en tid där jag mådde så pass dålig, att jag var desperat att visa hur dåligt jag mådde. Vilket den handlingen ledde till rättegång.
Nu har det gått sin tid, det var nästan ett halvår sedan rättegången ägde rum.
Jag har inget minne av att jag fick kontaktförbud. . .
Jag är medveten över att jag inte skall besöka de. Men kontakta de. Skriva ett brev/meddelande, och säga att jag är ledsen. Ber om ursäkt. Säga förlåt. Och tala om att jag inte är farlig. Påminna de om att jag är den sanna mannen, som de lärde känna från början . .
Tror ni att det är okej att skriva ett brev, be om ursäkt. Eller skulle det bli så att jag skulle få besök av polisen om jag skrev ett meddelande. Oavsett vad det stod i den, så skulle jag åka fast?
Jag kanske inte tänker så realistisk, men jag vill ställa alla frågor som dyker upp, innan jag skicka meddelande. Jag tänker samt att det skulle kanske också kännas skönt för de, att veta att jag är ledsen för det jag gjort . .?
Hmm..Måste väl vara okej?