• Anonym (Madde)

Grymt sugen på att smaka en tjej...

Grymt sugen på sex med annan tjej, mums!

Testat fyrkant tidigare men killarna tog för mycket plats :)

Antar att jag inte är ensam? Någon som känner igen detta? Tips på bra sida för såna träffar?

/Nyfiken

• Svar på tråden Grymt sugen på att smaka en tjej...
  • Frökenfrykena

Lägg upp en profil på BC (har jag gjort både som kvinna säker kvinna, samt med min man som par söker par/kvinna) och har haft lite framgång där sen har det mest blivit kontakter som lett vidsre vis nudismen för mig (nakensteänder och campingar/resorts).

• Anonym (Girl)

Hej!

är tjej på 23 år & bisexuell & tjejsex är hur härligt som helst.. Värt att testa om du är intresserad :)

• Anonym (Madde)
    Anonym (Girl) skrev 2015-08-03 18:11:59 följande:

Hej!

är tjej på 23 år & bisexuell & tjejsex är hur härligt som helst.. Värt att testa om du är intresserad :)

Mysigt ???? vart bor du?
  • Anonym (Girl)
    Anonym (Madde) skrev 2015-08-04 00:09:05 följande:

Mysigt ???? vart bor du?

Ja, jag tycker att det är härligt med tjejsex :) hade pojkvän sen flickvän, där efter tjej som kk & nu pojkvän så är inte intresserad av att träffa någon :) kk med den tjejen var iaf bland det topp ett sexet jag haft någonsin! Har aldrig varit intresserad av kk innan men det bara hände & var fantastiskt :)
  • Anonym (Madde)

[quote=75597613][quote-nick]Anonym (Girl) skrev 2015-08-04 00:44:23 följande:[/quote-nick]

Ja, jag tycker att det är härligt med tjejsex :) hade pojkvän sen flickvän, där efter tjej som kk & nu pojkvän så är inte intresserad av att träffa någon :) kk med den tjejen var iaf bland det topp ett sexet jag haft någonsin! Har aldrig varit intresserad av kk innan men det bara hände & var fantastiskt :)

[/Härligt :) jag och min sambo kommer nog aldrig ge oss förrän vi fått ha en tjej med oss, att få se honom med en annan samtidigt som man får ge/ta själv.. Måste va grymt ???? även att vara ensam med en tjej givetvis.. Det har bara hänt onykter em gång men det är aldrig någon hit :)

Har du snapchat?

• Anonym (Girl)
    Anonym (Madde) skrev 2015-08-04 00:53:01 följande:

[quote=75597613][quote-nick]Anonym (Girl) skrev 2015-08-04 00:44:23 följande:[/quote-nick]

[/Härligt :) jag och min sambo kommer nog aldrig ge oss förrän vi fått ha en tjej med oss, att få se honom med en annan samtidigt som man får ge/ta själv.. Måste va grymt ???? även att vara ensam med en tjej givetvis.. Det har bara hänt onykter em gång men det är aldrig någon hit :)

Har du snapchat?

Jaha! Nä skulle inte vilja se min partner med ngn annan. Vad är det som är så lockande att "blanda" in andra i sexet? :)

Jag personligen har bara sex med en person åt gången. Samma gällde när jag hade kk, det var bara varandra vi hade sex med. Bryr mig inte att andra har det men undrar lite hur tankarna är omkring det & vad är det som gör att det är "okej" i vissa fall osv :) har bara erfarit negativa saker för andra som blandat in fler parter.

Nä tyvärr :/
  • Anonym (Gallen)

Du är inte ensam, uppenbarligen ;)
    Jag har testat tidigare, och det är härligt att vara med en tjej lite då och då faktiskt :)
    www.qruiser.com/ är ju ett hbtq community som du kan testa (en del av QX). Jag har använt en del datingsidor istället eftersom jag är bi så känns det som att jag får ut det bästa av två världar med det! Använder både www.hittakknu.se och www.bdsmdater.se när jag är sugen på något särskilt!

• elimo

Du är inte ensam. Jag är tjej själv och Jag är också grymt sugen på att slicka en tjej.

• Anonym (Me toooo)

Jag är också himla sugen på tjejsex i perioder!

Har aldrig svävat ut sexuellt direkt, och tror att jag har en ganska pryd bekantskapskrets där allt moraliseras sönder Obestämd

Är väldigt nyfiken på att känna smaken av en kvinna, och även hångla... känna ett par bröst som är väldigt olik sina egna i händerna till exempel
    Nån gång ska jag våga!

• Anonym (jag...)

Någon i eller runt om Lund som skulle kunna tänka sig att testa lite tjejsex.?

Svar på tråden Grymt sugen på att smaka en tjej...