Anonym (Madde) skrev 2015-08-04 00:53:01 följande:
[quote=75597613][quote-nick]Anonym (Girl) skrev 2015-08-04 00:44:23 följande:[/quote-nick]
Ja, jag tycker att det är härligt med tjejsex :) hade pojkvän sen flickvän, där efter tjej som kk & nu pojkvän så är inte intresserad av att träffa någon :) kk med den tjejen var iaf bland det topp ett sexet jag haft någonsin! Har aldrig varit intresserad av kk innan men det bara hände & var fantastiskt :)
[/Härligt :) jag och min sambo kommer nog aldrig ge oss förrän vi fått ha en tjej med oss, att få se honom med en annan samtidigt som man får ge/ta själv.. Måste va grymt ???? även att vara ensam med en tjej givetvis.. Det har bara hänt onykter em gång men det är aldrig någon hit :)
Har du snapchat?
Jaha! Nä skulle inte vilja se min partner med ngn annan. Vad är det som är så lockande att "blanda" in andra i sexet? :)
Jag personligen har bara sex med en person åt gången. Samma gällde när jag hade kk, det var bara varandra vi hade sex med. Bryr mig inte att andra har det men undrar lite hur tankarna är omkring det & vad är det som gör att det är "okej" i vissa fall osv :) har bara erfarit negativa saker för andra som blandat in fler parter.
Nä tyvärr :/