• iphonecracker

Tjej sa till mig på gymmet?!?! "sluta glo"

Är fortfarande lite i chock efter gårdagens gympass, vet inte om jag ska känna mig skyldig eller inte!

I alla fall så var jag på gymmet, bra humör pga det fina vädret, bröst/axlar stod på schemat.

Vi är få personer på gymmet, jag och kanske 3-4 stycken till, varav en av dem är en riktigt fräsch tjej, alltså en 10a.
    Hon har tights med string under så man ser typ rätt igenom, till det har hon ett svintight linne och ett par stora bröst, var rätt svårt att träna med det gåendes runt haha.Tungan ute

I alla fall så tittade jag väl / spanade väl in lite mellan seten då hon helt sonika kommer skitförbannad och frågar "Måste du glo?" "Skärp dig".

Visste fan inte vad jag skulle svara, så jävla pinsamt, men vet inte om jag gjorde fel eller inte, om man går klädd sådär till gymmet så får man väl räkna med lite blickar, eller??Foten i munnen

• Svar på tråden Tjej sa till mig på gymmet?!?! "sluta glo"
  • Snöochsot
    Tom Araya skrev 2023-04-06 12:44:07 följande:
    Märkligt att de män som tränar mest klär sig tvärt emot vad du anser är praktiskt. Undrar vad det beror på?
    För att uppenbarligen blir man påsatt av första bästa man som ser en i trikåer. Där har du ditt svar.
  • Anonym (Inte bry sig)

Ser hon så bra ut som du beskriver henne, borde hon ju vara van vid detta? 

Ärligt talat så är det ju bara att strunta i folks blickar om man själv inte är intresserad. Skulle aldrig falla mig in att gå fram och skälla ut folk.

• Anonym (Bah)
    Tukt skrev 2023-04-04 16:44:53 följande:

Nu låter det ju lite som det är en omöjlighet att träna utan att ha åtsmitande kläder på kroppen. Det är ju faktiskt inte sant.
    Och det är ju inte en slump att det är de med mest normativt vacker kropp som går i tajta kläder. Ja såklart både kvinnor och män.
    Men det betyder ju inte att man måste titta. Det är ett val vi gör. Och hur jävla tajt det än sitter så är det upp till oss själva om vi vill stirra som en byfåne eller ej.

Jemp skrev 2023-04-04 18:18:47 följande:
    Så du tycker det är rimligare att tjejer inte ska ha de kläder de vill, än att förvänta sig att män ska kunna bete sig?

Här kämpas det för att skuldbelägga männen. Om man har så svårt att andra slår ett getöga på en så bör man nog inte vistas i allmänna lokaler.
  • Tukt
    Anonym (Bah) skrev 2025-04-17 00:02:59 följande:
    Jemp skrev 2023-04-04 18:18:47 följande:
    Så du tycker det är rimligare att tjejer inte ska ha de kläder de vill, än att förvänta sig att män ska kunna bete sig?

Här kämpas det för att skuldbelägga männen. Om man har så svårt att andra slår ett getöga på en så bör man nog inte vistas i allmänna lokaler.
    Ja oj vad jag kämpar. Du kan inte se nyanserade åsikter alls eller?
  • Anonym (Bah)
    Tukt skrev 2025-04-17 00:22:44 följande:
    Ja oj vad jag kämpar. Du kan inte se nyanserade åsikter alls eller?
    Då var det någon annans fel igen.
  • Anonym (Syndaren)

Fast helt ärligt så förstår jag dig. Jag är själv en kvinna och alla tjejer som klär sig sjukt utmanande och sexigt, jag kan inte själv inte sluta titta på dem. Jag är dessutom 100% hetero. 
    Vad förväntar man sig. Jag vet att alla har rätt till att klä sig hur man vill men helt ärligt det är blickar man söker om man går dit så.

• Toxicated

Jag kan förstå båda parter, det är svårt att inte kolla på någon som är väldigt attraktiv, det ligger nog i människans natur, sen får man givetvis sansa sig, om man vänder på situationen så kan man ju förstå att det skulle vara lite jobbigt om man märker att någon kollar på en hela tiden när man tränar. 

Jag skulle inte gå så långt att andra måste klä sig annorlunda för att jag skall sluta kolla, man får ju ha lite självbehärskning. Det är ju samma på badhus och stranden, allmänt hyfs kan man kalla det.

Men det är nog inget att ligga vaken över , förstår att du kände dig lite dum.  

• Anonym (L)

Med tanke på att det hela utspelades för 10 år sedan tror jag att både TS och tjejen kommit över det.

• Ascendere
    Anonym (L) skrev 2025-04-17 12:03:52 följande:

Med tanke på att det hela utspelades för 10 år sedan tror jag att både TS och tjejen kommit över det.

Hahaha ja snacka om zombie-tråd
  • Anonym (Bah)
    Anonym (L) skrev 2025-04-17 12:03:52 följande:

Jag tror ändå att hon fortfarande känner sig en aning uttittad. Det är inte lätt att gå vidare efter dessa traumatiska upplevelser.
Svar på tråden Tjej sa till mig på gymmet?!?! "sluta glo"