HJÄLP: Vill sluta missbruka sex!
Hej,
Vill börja med att förtydliga att detta är ett helt seriöst inlägg!
Jag behöver antagligen hjälp med att sluta missbruka sex, jag börjar känna att nu förstör mitt eventuella sexmissbruk mitt liv och mina möjligheter till att hitta och bevara en enda fungerande relation med en enda kvinna. Jag börjar må ganska dåligt p.g.a. mitt eget beteende och mitt förhållningssätt till just sex.
Saken är den att jag älskar kvinnor, deras sällskap, deras mentalitet, deras kroppar & sex med kvinnor. Hur jag än tänker att jag inte ska förföra en ny kvinna jag stöter på som attraherar mig så slutar det alltid med att försöker förföra henne och 9 av 10 gånger lyckas jag. När jag fått ligga med henne en gång har jag redan gått vidare och letar efter en ny kvinna att förföra. Under tiden fortsätter jag ibland att ligga med kvinnor jag redan förfört, vilket gör att för varje ny kvinna jag förfört växer mitt "harem" våldsamt och antal kvinnor som ringer "booty calls" (ringer och vill ligga) kan ibland röra sig om ohanterliga siffror och tar nu upp nästan all min vardagstid & helger. Jag känner mig så jagad att jag börjar få problem med att sköta mitt liv & arbete.
Jag har räknat på lite siffror här, och kommit fram till att under senaste 2 åren har jag legat ca 500 gånger med ca 75 st olika kvinnor och när jag ser dessa siffror blir jag mörkrädd. Detta antal ökar ständigt dessutom, och nu funderar jag över varför jag har mitt beteende? Jag har redan träffat flera beteendevetare & psykologer och alla talar om bekräftselsebehov och det har jag redan listat ut själv.
Frågan är, hur ska jag kunna sluta upp med detta destruktiva beteende?
Jag behöver hjälp känner jag så alla tips mottages tacksamt.