• FrunIHuset

Vi som ska göra FET april/maj

Någon mer här som ska göra FET i april/maj?

Vi har en son som är född 2013, och har 4 embryon kvar i frysen :)

Nu känner vi oss redo för syskon och har en tid för konsultation på kliniken den 10 april. Jag ska ha mensen nu vilken dag som helst men hoppas den väntar lite så vi kan börja medicinering direkt vid besöket på kliniken!

Vore roligt att ha någon att prata med som ska genomgå samma resa :)

• Svar på tråden Vi som ska göra FET april/maj
  • Söndag
    Vincents mamma skrev 2015-05-13 14:05:30 följande:

Jag blöder fortfarande lite med fick detta igår på ruvar dag 4 så får se vad som händer. php5AD1Ys74469.jpg

Å de ser ju väldigt lovande ut
  • Söndag

Jag försöker att inte fundera så mycket även om de är svårt.... Funderar på att tjuvtesta i morgon bitti Ruvardag 5 egentligen tidigt men kanske kanske...

• Sjöblomman

Ja... Jag hade testdag igår, 12/5, på ruvardag 13 med en 5-dagars blastocyst.

Men jag orkade inte testa, jag är så trött på alla minus som varit genom åren.

Jag väntar hellre på mens nu. Jättetråkigt och negativt, men tyvärr är det så jag känner den här gången.

• FrunIHuset
    Vincents mamma skrev 2015-05-13 14:05:30 följande:

Jag blöder fortfarande lite med fick detta igår på ruvar dag 4 så får se vad som händer.

På rd4?! Oj Det var vågat :) Men vilket test är detta? Funderar på att testa till helgen, då är det mellan rd8 och rd10 :)
  • FrunIHuset
    Vincents mamma skrev 2015-05-13 19:05:08 följande:

Tror det heter Prego från Apoteket fick även gravid 1-2 v på CB idag

Kanske skulle köpa ett på fredag och ha hemma under helgen :)
  • Söndag

Tjuvtestade här på morgon och fick ett spökstreck?! Inte så pass att man ser det på kort men man ser det relativt enkelt om man tittar i ljuset... Hoppas hoppas hoppas

• FrunIHuset

Idag har jag mått illa i omgångar. Hoppas så på bebis men vågar inte tro något heller....

Vill ta ett test men vågar inte, tänk om det är neg? Fast kanske bättre att få neg nu och några dagar frampå så hinner det sjunka in innan slutgiltiga testet ska tas?

• Söndag
    FrunIHuset skrev 2015-05-14 12:26:41 följande:

Idag har jag mått illa i omgångar. Hoppas så på bebis men vågar inte tro något heller....

Vill ta ett test men vågar inte, tänk om det är neg? Fast kanske bättre att få neg nu och några dagar frampå så hinner det sjunka in innan slutgiltiga testet ska tas?

Hur många dagar är det odlat?

Så tänker jag också hellre minus nu än sen....
  • FrunIHuset
    Söndag skrev 2015-05-14 17:07:48 följande:

Hur många dagar är det odlat?

Så tänker jag också hellre minus nu än sen....

5 dagar är det odlat.Så det borde ha fäst sen ett tag tillbaka.

Ja, det kanske är lite lättare att ta det där minuset när och om det träder fram.
  • Söndag
    Vincents mamma skrev 2015-05-15 17:38:12 följande:

Jag ser iaf ett streck på ditt test Söndag i den andra tråden! Tror det är nått p G där!

Jag hoppa de!! Lägger väll samma bild som där, men visst ser de lovande ut!!

Nu är jag rädd att den inte vill stanna istället, huva!!
  • FrunIHuset

Söndag, du hade testdag på onsdag va? Hur mår du nu? Har du några känningar?

Jag har också den 20e men känner inget speciellt förutom trötthet och ömma bröstvårtor.

• Vincents mamma

Har precis startat en gravid tråd där jag hoppas ni alla kan hoppa in efter era plus!

Vi som fått plus efter Ivf/Fet/Äd i April/Maj heter den.

• FrunIHuset

Du får göra ultraljud vid cirka 8-9 veckor för att bekräfta en graviditet. Ultraljudet görs på kliniken där du fått hjälp

• FrunIHuset

Jag är gravid!!! 2 dagar till testdag och strecket syntes bara efter någon sekund! Första försöket och sonen blir storebror i februari :)

• En PantherTant
    FrunIHuset skrev 2015-05-18 20:10:24 följande:

Jag är gravid!!! 2 dagar till testdag och strecket syntes bara efter någon sekund! Första försöket och sonen blir storebror i februari :)

Härligt, grattis!
Svar på tråden Vi som ska göra FET april/maj